Процедура приєднання до публічної пропозиці

Шановний клієнте, будь ласка, прийміть до уваги, що, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 зі змінами та доповненнями, та Порядку надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 № 373 зі змінами та доповненнями, Ощадбанк відповідає лише за перерахування компенсаційних коштів одержувача субсидій/пільговика на рахунки комунальних підприємств.
 
Комунальне підприємство (КП) передає анкету у двох екземплярах про приєднання до публічної пропозиції разом із документами для ідентифікації та верифікації* до найближчого обласного управління Ощадбанку

*для нових клієнтів
 
Банк перевіряє анкету та документи
 
Погоджує підписання анкети
 
Банк передає підписаний другий екземпляр анкети до КП
 
Банк вносить дані в власне ПЗ для можливості приймання інформації від КП та перерахування коштів на його користь

Завантажити анкету з документами для ідентифікації та верифікації

Перелік документів

* для відкриття та ознайомлення з публічною пропозицією, будь ласка, завантажте, збережіть та розархівуйте файл.

Відкрийте розархівований файл за допомогою урядового порталу czo.gov.ua/verify (у зв'язку із використанням кваліфікованого цифрового підпису).

Увага! Інформація для постачальників комунальних послуг, які приєднались до Публічної пропозиції АТ «Ощадбанк»
Шановні клієнти, ви можете здійснити завантаження реєстрів нарахованих сум за спожиті послуги одержувачів субсидій/пільговиків до Особистого кабінету кожного місяця з 01 по 13 число включно.

Вхід до особистого кабінету комунальних підприємств, що приєднались до публічної угоди

Технічна підтримка надається за телефоном 0 800 210 800

 

  Документи Форма засвідчення
1.
Для Клієнтів – юридичних осіб, установчі документи яких не оприлюднено на веб-сайті онлайн-сервісу отримання відомостей з ЄДР Міністерства юстиції - копія статуту (положення) Клієнта
Нотаріальна копія або копія, засвідчена органом, що видав документ, або копія, засвідчена Ощадбанком
  Для Клієнтів – юридичних осіб, установчі документи яких оприлюднено на веб-сайті онлайн-сервісу отримання відомостей з ЄДР Міністерства юстиції:
- копія опису документів, за яким чинний установчий документ клієнта був прийнятий державним реєстратором для його реєстрації в ЄДР (такий опис повинен містити код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації) (Форма засвідчення: копія, засвідчена Клієнтом*);
- копія чинного установчого документа клієнта, отримана з ЄДР за кодом доступу, наведеного в вищезазначеному описі документів
Копія, засвідчена Клієнтом*
  -    копія чинного установчого документа клієнта, отримана  з ЄДР за кодом доступу, наведеного в вищезазначеному описі документів; Відомості з ЄДР, засвідчені Ощадбанком
2. Копії документів, що підтверджують повноваження осіб – підписантів договору Копія, засвідчена Клієнтом*
3. Відомості про юридичну особу/фізичну особу-підприємця, що містяться в ЄДР у формі відкритого доступу на веб-сайті онлайн-сервісу отримання відомостей з ЄДР Міністерства юстиції  Відомості з ЄДР, засвідчені Ощадбанком
  Для відокремлених підрозділів юридичної особи – копія витягу з ЄДР Міністерства юстиції сформований за кодом юридичної особи (з включенням всіх можливих даних), що виданий державним реєстратором у паперовій формі (з засвідченням його підписом та печаткою) або отриманий Клієнтом у формі електронних відомостей (без засвідчення підписом та печаткою державного реєстратора), які формуються програмними засобами ведення ЄДР на підставі запиту, поданого клієнтом на платній основі через офіційний веб-сайт Міністерства юстиції України (https://usr.minjust.gov.ua/ua/paidextract), чи інформація про номер і дату такого запиту (вказаний витяг повинен бути сформований не пізніше ніж за 5 днів до дати надання його до установи Ощадбанку) Оригінал, засвідчений органом (якщо надається виданий реєстратором витяг з ЄДР) або роздруковані відомості з ЄДР (якщо витяг надається у формі електронних відомостей)
4. Копії сторінок/сторін паспорту (ів) та копія (ї) документа про присвоєння РНОКПП або повідомлення про відмову від прийняття зазначеного номера (якщо до паспорта не внесено дані про РНОКПП або відмову від нього) уповноваженої (их) особи (осіб) – підписанту (ів) договору. Копії, засвідчені Банком та особами, які представили дані документи
5. Заповнений опитувальник (розміщений на сайті Ощадбанку). Заповнення опитувальника є обов’язковим. Оригінал, який засвідчуються підписом уповноваженої особи Клієнта
6. Анкета-заява про прийняття Публічної пропозиції АТ «Ощадбанк» на укладення Договору про взаємодію управителів, об’єднань, виконавців комунальних послуг та АТ «Ощадбанк» на виконання Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 (зі змінами та доповненнями), та Порядку надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 № 373, затвердженої постановою правління АТ «Ощадбанк»  від 11 січня 2019 року № 5 (в редакції постанови правління АТ «Ощадбанк» від 25 квітня 2019 року №295). У двох оригінальних примірниках. Засвідчуються підписом уповноваженої особи Клієнта

 

*Документи (кожна сторінка) засвідчуються підписами уповноваженої особи Клієнта

 

Зворотний дзвінок