Покрокова схема перерахування субсидії для нових субсидіантів, яким призначено субсидію починаючи з 01 січня 2019 року
Будь ласка, зверніть увагу на те, що Ощадбанк відповідає лише за перерахування коштів субсидіанта на рахунки комунальних підприємств відповідно до постанови КМУ від 21.10.1995 № 848, зі змінами та доповненнями
Шановні клієнти, з набуттям чинності постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2019р. № 373, якою вносяться зміни до Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 зі змінами та доповненнями, під час перерахування коштів з рахунка для виплати житлових субсидій на рахунки управителів, об’єднань, виконавців комунальних послуг з 01 травня 2019 року АТ “Ощадбанк” утримує з сум нарахованих субсидій комісійну винагороду в розмірі 0,7 відсотка суми платежу, та, починаючи з 01 травня 2019 року, розмір житлової субсидії на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій безготівковій формі збільшується на розмір комісійної винагороди АТ “Ощадбанк”, що становить 0,7 відсотка такого розміру.
-
Ви отримали рішення про нарахування субсидії починаючи з 01 січня 2019 року від структурного підрозділу з питань соціального захисту населення?ТакНіЗверніться до найближчого структурного підрозділу
з питань соціального захисту населення -
Ви отримуєте квитанції від комунальних підприємствВи продовжуєте, як і раніше, отримувати квитанції від своїх комунальних підприємств для оплати. У квитанції буде вказано повну вартість спожитих послуг без урахування субсидії
-
Ви очікуєте на перерахування коштівОщадбанк здійснює перерахування коштів субсидіанта на рахунки комунальних підприємств за спожиті комунальні послуги до 18 числа кожного місяця відповідно до зазначеної постанови
-
Ви отримуєте SMSПротягом доби після перерахування коштів Ощадбанком на рахунки комунальних підприємств ви отримаєте SMS з інформацією про суми коштів, які потрібно доплатити кожному комунальному підприємствуВажливо!Якщо комунальне підприємство не уклало договір з Ощадбанком або не надало Ощадбанку інформації щодо заборгованості, кошти за послуги підприємству перераховано не буде. А в SMS надійде текст, що за такою послугою інформація відсутня. Ці кошти буде використано на інші комунальні послуги в наступні місяці
-
Ви сплачуєте суму коштів
- Сплатіть суму коштів по кожному комунальному підприємству, що вказана в SMS від Ощадбанку
- Оплатіть послуги комунального підприємства в повному обсязі, якщо в SMS вказано, що по комунальному підприємству інформація відсутня
-
Ви накопичуєте залишок коштів
- Кожного місяця, коли ви споживаєте комунальні послуги на суму меншу, ніж розмір субсидії, у вас формується залишок коштів. Цей невикористаний залишок за субсидією зберігається в Ощадбанку для покриття спожитих комунальних послуг у наступному місяці
- Якщо ви споживали комунальні послуги ОЩАДно протягом всього опалюваного сезону, по його завершенні фінальний залишок коштів за субсидією буде перераховано на ваш поточний рахунок в Ощадбанку у червні. Рахунок для перерахування залишку коштів за субсидією вам буде відкрито автоматично. Про надходження залишку на ваш поточний рахунок ви отримаєте SMS. Ці кошти ви зможете використовувати на будь-які власні потреби
Особистий Кабінет Субсидіанта
Поширені запитання
- суму перерахованих коштів за субсидією Ощадбанком на рахунки комунальних підприємств;
- суму, яку потрібно доплатити за комунальні послуги;
- перелік комунальних послуг, за якими відсутня інформація, і за якими потрібно сплатити згідно з квитанціями;
- залишок субсидії на поточний день;
- інформацію щодо реєстрації та користування особистим кабінетом субсидіанта.
Якщо комунальне підприємство не уклало договір з Ощадбанком або не надало Ощадбанку інформацію щодо заборгованості, кошти за послуги підприємству перераховано не буде.
- Тепло
- Газ
- Гаряча вода
- Холодна вода
- Електрика
- Сміття
- Житло (послуги з управління багатоквартирним будинком)
Крім того, для одержувачів житлової субсидії будуть створені персональні кабінети, які будуть містити всю необхідну інформацію про рух коштів, а саме: залишок субсидії, розмір нарахованої субсидії, перелік комунальних послуг, які сплачені за рахунок субсидії (при надходженні інформації від постачальників комунальних послуг). Для доступу до персонального кабінету необхідно мати особистий мобільний телефон, на який буде відправлено спеціальний одноразовий код доступу.
Ми рекомендуємо сплачувати за послуги в інтернет-банкінгу Ощад 24/7
Ця інформація доступна в контакт-центрі Ощадбанку за тел.: 0 800 210 800.
- У контакт-центрі Ощадбанку (0 800 210 800) можна дізнатись тільки таку інформацію:
- суму сплачених коштів за субсидією;
- суму, яку потрібно доплатити за комунальні послуги;
- перелік комунальних послуг, за якими відсутня інформація, і за якими ви сплачуєте згідно з квитанціями;
- залишок субсидії на поточний день;
- інформацію щодо реєстрації та користування особистим кабінетом субсидіанта.
- Відділення Ощадбанку не надають жодних консультацій щодо субсидії
- Інформацію щодо будь-яких питань, пов’язаних з призначенням житлової субсидії можна дізнатись у найближчому структурному підрозділі з питань соціального захисту населення
- Інформацію щодо спожитих послуг, нарахованих сум за комунальні послуги, розміру заборгованості/переплати можна дізнатись у надавачів комунальних послуг