Бонусна програма Masterсard Rewards


Отримуйте задоволення від користування карткою World Mastercard® та Debit World Mastercard® Ощадбанку. 

Збирайте бали та обмінюйте їх на привабливі подарунки!


mastercard-rewards.png

Бонусна програма Mastercard Rewards дозволить Вам накопичувати бали під час здійснення покупок у торгово-сервісній мережі та мережі інтернет з використанням Вашої платіжної картки, а потім обмінювати накопичені бали на різноманітні подарунки. Серед подарунків Ви знайдете: подорожі, товари для автолюбителів, для дітей, для спорту та відпочинку, для будинку та створення затишку, а також подарункові сертифікати.  

     

Увійти

icon_CB-new-05.png   Отримайте картку World Mastercard® або Debit World Mastercard®, завітавши до одного з відділень Ощадбанку.
icon_CB-new-04.png    

Зареєструйтеся в Бонусній програмі через посилання на Інтернет-сайті Ощадбанку на сайт Бонусної програми.

icon_CB-new-03.png    

Розраховуйтесь карткою World Mastercard® або Debit World Mastercard®, сплачуючи свої щоденні покупки та у мережі Інтернет. 

icon_CB-new-01.png    

Накопичуйте бали – 1 бал за кожні витрачені 10 гривень, з використанням картки World Mastercard® або Debit World Mastercard®.

icon_CB-new-02.png    

Обмінюйте бали на подарунки – у власному «кабінеті» на сайті Бонусної програми Ви самостійно і дуже легко, можете перевіряти кількість накопичених балів та обмінювати їх на подарунки з каталогу.



Акції бонусної програми Mastercard Rewards


Детальніше


Питання та відповіді

Як зареєструватися в Бонусній програмі?
Розгорнути Згорнути
Для реєстрації в програмі Вам необхідно перейти на Інтернет-сайт Бонусної програми https://www.loyaltygateway.com/rewards/phoenix/oschadnybankpremium і провести первинну ідентифікацію - «Реєстрація». Для цього необхідно вказати номер Вашої платіжної картки, дату Вашого народження у форматі ДД.ММ.РРРР.
Як мені зайти у власний кабінет Бонусної програми?
Розгорнути Згорнути
На сайті Бонусної програми https://www.loyaltygateway.com/rewards/phoenix/oschadnybankpremium натисніть – «Вхід», введіть номер Вашої картки, дату Вашого народження у форматі ДД.ММ.РРРР.
Як заробляти бали, за які операції нараховуються бали?
Розгорнути Згорнути
Ви отримуєте бали за покупки, здійснені в торгово-сервісній мережі та мережі Інтернет за допомогою платіжної картки від АТ «Ощадбанк». При цьому, Вам не будуть нараховані бали за покупки, які пізніше повертаються або компенсуються, за перекази коштів, страхові платежі, відсотки, штрафи за невиконання умов договору, будь-які азартні ігри (включаючи плату за можливість виграти приз), за будь-які покупки готівкою, включаючи операції зняття коштів з використанням банкомату, чи терміналу. Пропорція нарахування балів 1:10, тобто Ви отримуєте 1 бал за кожні 10 витрачених гривень.
Як дізнатися про поточний баланс балів?
Розгорнути Згорнути
Перевірити поточний баланс балів Ви можете у власному кабінеті на Інтернет-сайті Бонусної програмиhttps://www.loyaltygateway.com/rewards/phoenix/oschadnybankpremium.
Як обміняти бали на подарунки?
Розгорнути Згорнути
Бали можна обміняти на подарунки у власному кабінеті на Інтернет-сайті Бонусної програми, шляхом вибору із запропонованих варіантів у каталозі подарунків. Для входу у власний кабінет необхідно авторизуватися (увійти) на Інтернет-сайті Бонусної програми.
Що робити, якщо мій акаунт для доступу на Інтернет-сайт Бонусної програми заблокований?
Розгорнути Згорнути
Аккаунт буде заблокований, якщо в кожній з 3 спроб введена некоректна інформація. Для розблокування еккаунту необхідно звернутися до Служби підтримки Бонусної програми по телефону 0 800 30 11 28.
Коли будуть нараховані і доступні бали після проведення операції?
Розгорнути Згорнути
Бали нараховуються автоматично. Час зарахування балів залежить від місця здійснення операції (в Україні/ за кордоном). За операціями в Україні зарахування балів здійснюється протягом 1-2 робочих днів, за закордонними операціями – до п’яти тижнів від дати проведення операції. Бали доступні до використання відразу після зарахування.
Що робити, якщо бали не нараховані?
Розгорнути Згорнути
У Вашому кабінеті розміщена інформація про всі операції, проведені за допомогою платіжної картки, і отримана кількість балів. Є операції, за які бали не нараховуються (перераховані в офіційних правилах Бонусної програми). Якщо Ви вважаєте, що операція не підпадає під дані категорії, зверніться, будь ласка, до Служби підтримки Бонусної програми. Про всі розбіжності необхідно інформувати Службу підтримки Бонусної програми протягом трьох місяців з дня покупки.
Чи можу я змінити / повернути отримані подарунки?
Розгорнути Згорнути
Замовлені подарунки не підлягають поверненню або заміні.
Я не отримав подарунок.
Розгорнути Згорнути
Подарунок має бути доставлений протягом 14 днів, починаючи з дня замовлення. Якщо після закінчення даного терміну, Ви не отримали подарунок, зверніться до Служби підтримки Бонусної програми: 0 800 30 11 28.
Який термін дії балів?
Розгорнути Згорнути
Термін дії балів становить 3 роки, починаючи з дати, коли вони були нараховані. При цьому, існує послідовність анулювання балів, у разі їх невикористання – перші зароблені бали анулюються раніше за інші.
Чи можна об’єднати бали по декільком платіжним карткам для спільного накопичення балів?
Розгорнути Згорнути
Ви можете прискорити процес накопичення балів, об’єднавши власні платіжні картки, в тому числі додаткові або вашу картку з картками рідних, чи друзів, тобто утворити «сім’ю». При цьому, всі платіжні картки, що об’єднані у «сім’ю» беруть участь у накопиченні балів, але обміняти їх на подарунки може тільки основний держатель картки. Про бажання об’єднати картки у «сім’ю» повідомте, будь ласка, менеджера Банку. Потрібно буде вказати наступну інформацію по основному та по вторинним держателям карток у «сім’ї»: П.І.Б., ідентифікаційний номер, номер мобільного телефону, останні чотири цифри картки.
Чи будуть нараховані бали за операції з використанням кредитних коштів?
Розгорнути Згорнути
Так, бали нараховуються за операцію, здійснену в торговій мережі або мережі Інтернет, незалежно від використання власних або кредитних коштів.


Згода на участь у Бонусній програмі

Засвідчую свою згоду з Офіційними правилами Бонусної Програми від МастерКард (далі «Програма»), а також підтверджую, що вони були прочитані мною.

З метою обробки Ваших персональних даних в контексті Програми, МастерКард має отримати Вашу згоду з певної кількості питань. Ваша згода є добровільною. Ви маєте право на доступ та виправлення Ваших персональних даних, а також на відкликання Вашої згоди в будь-який час без зазначення причин. Для отримання більш детальної інформації, Ви можете ознайомитися з Повідомленням про порядок обробки персональних даних, що додається до цього, а також доступне за посиланням www.mastercard.ua/rewards/confidentiality (далі «Повідомлення про порядок обробки персональних даних»).  Щоб здійснити Ваші права, будь-ласка, скористайтеся контактною інформацією, що міститься у Повідомленні про порядок обробки персональних даних.

Я підтверджую, що мною були отримано та прочитано Положення про порядок обробки персональних даних та я засвідчую свою згоду на обробку та передачу моїх особистих даних з метою участі у Програмі згідно з положеннями Повідомлення про порядок обробки персональних даних.

Я надаю згоду на отримання комерційних повідомлень надісланих за допомогою пошти, електронної пошти, SMS, MMS, мобільних аплікацій, Інтернет банкінгу та у телефонному режимі, включаючи телефоні дзвінки від МастерКард та Партнерів Програми та мого Емітента, згідно з положеннями Повідомлення про порядок обробки персональних даних.


Офіційні правила Бонусної програми Mastercard Rewards


Увійти