До уваги внутрішньо переміщених осіб

Шановні клієнти!

Інформуємо Вас про те, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 637 від 05.11.2014 р. внутрішньо переміщені особи, які мають Електронне пенсійне посвідчення, повинні проходити фізичну ідентифікацію у відділеннях Ощадбанку: перші 2 рази кожні шість місяців, у подальшому – один раз у 12 місяців.

         До отримання внутрішньо переміщеною особою Електронного пенсійного посвідчення фізична ідентифікація у відділеннях Ощадбанку здійснюється кожні три місяці з дня відкриття рахунка.

         Для проходження фізичної ідентифікації необхідно:

1. звернутись  до будь-якого відділення Ощадбанку. При собі мати документ, що посвідчує особу, платіжну картку або електронне пенсійне посвідчення (далі-ЕПП);

2. здійснити будь-яку операцію з використанням картки або ЕПП у POS-терміналі Ощадбанку (перегляд залишку рахунку, отримання коштів, зміна ПІН-коду тощо).

         За відсутності проходження фізичної ідентифікації одержувачів соціальних виплат АТ «Ощадбанк» зупиняє видаткові операції за поточним рахунком.

         Звертаємо Вашу увагу на зміну процедури розблокування видаткових операцій за рахунком!

Для розблокування видаткових операцій за рахунком Вам необхідно:

1. звернутись  до будь-якого відділення Ощадбанку. При собі мати документ, що посвідчує особу, платіжну картку або електронне пенсійне посвідчення;

2. здійснити будь-яку операцію з використанням картки або ЕПП у POS-терміналі Ощадбанку (перегляд залишку рахунку, отримання коштів, зміна ПІН-коду тощо).

      Після чого видаткові операції по рахунку будуть автоматично розблоковані Банком.

         Наголошуємо на тому, що для продовження нарахування пенсійних виплат на картковий рахунок внутрішньо переміщеній особі необхідно звернутися до відповідних органів, які здійснюють виплату коштів.

 

 

З повагою

АТ «Ощадбанк»

15.05.2017

інші пропозиції