Новий зручний сервіс від Ощадбанку для вкладників Сбербанку колишнього СРСР

Для максимальної зручності вкладників Сбербанку колишнього СРСР, дані про яких внесено до “Реєстру вкладників заощаджень громадян” та які ще не пройшли процес актуалізації своїх даних, Ощадбанк запустив новий сервіс IVR – актуалізація.

Як розповів заступник голови правління Ощадбанку Антон Тютюн, у вересні банк очікує на нову хвилю телефонних дзвінків. Для того, щоб мінімізувати навантаження на телефонні лінії Контакт-центру, а також зробити телефонне спілкування вкладника з банком більш швидким і зручним, і був введений IVR-сервіс.

Отже, для отримання дати і часу проведення актуалізації за допомогою сервісу IVR вкладникам необхідно зателефонувати за номером 0-800-212-000 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів по Україні) або (044)364-21-21 (за тарифами Укртелекому), обрати меню «Автовідповідач» та, прослухавши повідомлення, ввести інформацію про свою дату народження та цифрове значення номеру паспорта. Лінія працює цілодобово.

„За статистикою понад 20% вкладників Сбербанку колишнього СРСР отримали дату і час проходження актуалізації за допомогою сайту Ощадбанку або SMS-повідомлення. Це свідчить про те, що наші клієнти, незалежно від віку, користуються сучасними каналами взаємодії з банком. Звичайно, ми розуміємо, що освоїти ці канали нашим клієнтам поважного віку допомагають їх близькі та знайомі - представники більш молодшого покоління. IVR– це ще один сучасний банківський сервіс, який не тільки економить час наших клієнтів, а й робить їх обслуговування швидким та комфортним. І ми сподіваємося, що вкладники будуть його активно використовувати», - коментує Антон Тютюн.

Прес-служба Ощадбанку

інші пропозиції