Інформація для вкладників

Ощадбанк розпочинає обслуговування кримських вкладників – громадян України. 
Дотримання принципів соціальної справедливості та відповідальності перед кожним клієнтом є найголовнішим у діяльності Державного ощадного банку України. Тож незважаючи на закриття філії – Кримського республіканського управління внаслідок окупації Автономної Республіки Крим Російською Федерацією Ощадбанк виконуватиме зобов'язання перед кримськими клієнтами. Ми пам’ятаємо про кожного клієнта і готові виплачувати вклади, залучені на території Автономної Республіки Крим та м. Севастополя.
Отже, банком розроблений такий механізм обслуговування кримських вкладників – громадян України.
Для отримання або переоформлення вкладу клієнту, який проживає на території Автономної Республіки Крим та м. Севастополя, потрібно:
З 23 липня зареєструвати свої дані, скориставшись одним із запропонованих варіантів:
  • зателефонувати на «гарячу лінію» за номером: 0 800 212 000 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів по території України) або +38-044-364-21-21 (за тарифами Укртелекому) та дочекатися з`єднання з оператором
  • заповнити спеціальну форму в розділі «Інформація для клієнтів філії – Кримського республіканського управління» на офіційному сайті Ощадбанку. 

Під час реєстрації вкладник обирає дату, час та установу Ощадбанку, де він зможе отримати платіжну картку.
Відвідати установу Ощадбанку в призначений час з метою отримання платіжної картки. 
При собі необхідно мати такі документи:
  • паспорт громадянина України або документ, що його замінює;
  • документ, виданий органом державної податкової служби, що засвідчує його реєстрацію в Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків (за наявності);
  • оригінал договору банківського вкладу/договору банківського рахунку, укладеного в установі Ощадбанку в АР Крим.
Для отримання або переоформлення вкладу клієнту, який переїхав на материкову частину України або постійно проживає на території материкової частини України потрібно:
Відразу звернутися до однієї з 2 тисяч установ Ощадбанку (без попередньої реєстрації в Контакт-центрі або на сайті) з відповідною заявою про отримання коштів, внесених на депозит. З переліком цих установ можна ознайомитисьТУТ.
При собі необхідно мати  такі документи:
  • паспорт громадянина України або документ, що його замінює;
  • документ, виданий органом державної податкової служби, що засвідчує його реєстрацію в Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків (за наявності);
  • оригінал договору банківського вкладу/договору банківського рахунку, укладеного в установі Ощадбанку в АР Крим;
  • Документ, що підтверджує постійне місце проживання на материковій частині України, або довідку, видану органом місцевої влади, про прибуття на тимчасове проживання громадянина, зареєстрованого в АР Крим (якщо вкладник був зареєстрований в АР Крим). 
Після отримання вкладником картки на неї будуть зараховані належні йому кошти, які можна буде отримати у відділенні чи банкоматі Ощадбанку або банкоматі будь-якого іншого банку. 
Банк буде радий продовжити співпрацю з вкладниками та пропонує обрати один з його депозитів.

інші пропозиції