Ощадбанк працює над новим іміджем

Нещодавно журнал „Фокус” оприлюднив результати рейтингу тридцяти найбільш комфортних банків для клієнтів – фізичних осіб.

Одним з параметрів, який «Фокус» враховував під час укладання рейтингу, стала кількість банківських відділень. Яким би комфортним не був банк, його переваги втрачаються в очах клієнта, якщо до найближчого відділення доводиться їхати через усе місто, пояснює видання. За цим показником Ощадбанк поза конкуренцією (5779 відділень). Лідирує він і за кількістю відділень, що працюють після 18:00 і по суботах. Крім цього, при оцінюванні фінансових установ редакція журналу брала до уваги також кількість власних і партнерських банкоматів, вартість касового обслуговування при оплаті комунальних послуг, наявність цілодобового call-центру, Інтернет-банкінгу тощо.

«Друге місце у рейтингу тридцяти найбільш комфортних банків є важливим кроком для Ощадбанку. Історично склалося так, що банк, працюючи з великим потоком клієнтів, не завжди міг забезпечити високу якість обслуговування. Ми визнаємо, що якість обслуговування поки що не є нашою сильною стороною. Для того щоб стати кращими в нас є не тільки бажання, а й великий потенціал. Сьогодні ми працюємо над формуванням іміджу Ощадбанку не тільки як надійного банку з великою історією, але й як фінансової установи, що пропонує клієнтам сучасні інноваційні продукти та послуги. З метою підвищення якості обслуговування ми активно розвиваємо альтернативні канали взаємодії з клієнтами. Сьогодні уже працюють багатофункціональний сайт і цілодобовий контакт-центр, який надає клієнтам сучасні дистанційні послуги. Завдяки потужному власному процесингу, впровадженому у 2012 році, ми пропонуємо клієнтам нові високотехнологічні карткові продукти. Було впроваджено Інтернет-банкінг, функціонал якого розширюється щомісяця. Банк активно розширює мережу банкоматів та торгових терміналів. Зокрема, до кінця першого півріччя мережа банкоматів Ощадбанку збільшиться на 260 одиниць, а кількість терміналів на підприємствах торгівлі та сервісу наближається до 7 тис. одиниць. Одним з проектів, яким ми пишаємося, є встановлення в усіх закладах «МакДональдз Україна» терміналів Ощадбанку для здійснення безготівкової оплати. Наприкінці минулого року Ощадбанк став еквайринговим партнером цієї мережі ресторанів швидкого харчування в Україні. Найближчим часом ми відкриємо відділення нового типу – найсучасніший банківський офіс, в якому будуть розміщені зал самообслуговування, управління чергою, комфортні зони для обслуговування клієнтів різних сегментів, кімната переговорів, тощо. Тож ми впевнені, що зміни, які зараз відбуваються в банку, сприятимуть тому, що за декілька років у свідомості споживачів банківських послуг сформується новий образ Ощадбанку – банку інноваційного, сучасного та комфортного», – зазначив заступник голови правління Ощадбанку Антон Тютюн.

Прес-служба Ощадбанку

17.06.2013

інші пропозиції