Вартість бренду «Ощадбанк» за рік зросла на 71%

Ощадбанк став єдиною державною компанією України зі 100% державним капіталом, яка увійшла до ТОП-100 найдорожчих брендів України від журналу «Новое время» та компанії MPP Consulting. За рік вартість бренда Ощаду зросла більш як на 71%. Цього року банк посів 66-те місце, піднявшись протягом року на 16 позицій.

 «Я дякую нашій 30-тисячній команді за роботу і мільйонам клієнтів за довіру. Бренд «Ощадбанк» – такого визначення фактично не існувало лише 4 роки тому. Ми побудували його з нуля, у складних умовах. Йдемо далі вгору рейтингу, адже модернізація банку триває», – зазначив Андрій Пишний, голова правління Ощадбанку.

Вартість кожного бренда розраховувала компанія MPP Consulting. Методологію оцінки засновано на фінансових результатах компаній – власників марок, а також на факторах, які можуть впливати на вартість бренда, – географічному покритті продажів, технологічній складовій, продукції, що випускається, та інвестиційній привабливості галузі.

 Прес-служба Ощадбанку

 

26.11.2018

інші пропозиції