Ощадбанк запустив чат-бот у Telegram

Ощадбанк продовжує розширювати канали комунікації з клієнтами. Відтепер користувачі Telegram можуть зв’язатись з банком за допомогою чат-бота. Він доступний за ім’ям @Oschadbot. На черзі – запуск чат-боту в Messenger Facebook.

У першу чергу віртуальний помічник пропонує скористатись сервісами самообслуговування для держателів платіжних карток. Стандартний перелік сервісів:

- перевірка балансу карткового рахунку та рахунку мобільних заощаджень; 

- замовлення виписки на електронну скриньку;

- перевірка стану заборгованості за картковим рахунком;

- блокування/активація картки;

- зняття блокування через невірне введення ПІН-коду;

- зняття ліміту;

- уточнення статусу доставки картки;

- активація можливості зняття готівки без картки;

- підключення SMS-банкінгу;

- перевірка статусу картки та останньої трансакції;

- продовження терміну дії картки;

- перевірка статусу грошового переказу.

Якщо клієнт хоче отримати консультацію щодо продуктів і послуг, він може замовити зворотний дзвінок від консультанта Контакт-центру Ощадбанку.

Нагадуємо, в січні 2018 року на сайті Ощадбанку запрацював чат-бот – онлайн-помічник.

 Прес-служба Ощадбанку

16.11.2018

інші пропозиції