Інформаційне повідомлення для корпоративних клієнтів та клієнтів мікро-, малого та середнього бізнесу

Шановні клієнти!

Постановою Правління Національного банку України від 11 вересня 2017 року №89 «Про затвердження нормативно-правових актів Національного банку України з бухгалтерського обліку» внесено зміни до Плану рахунків бухгалтерського обліку банків України, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 17 червня 2004 року №280 (далі – План рахунків), відповідно до яких змінюються балансові рахунки, операції за якими здійснюються з використанням платіжних карток, з 2605, 2655 на 2600, 2650.

У зв’язку зі зміною Плану рахунків рахунки з використанням платіжних карток №2605 або №2655, відкриті за Договорами про відкриття та обслуговування рахунку, випуск та надання корпоративної платіжної картки або за додатковими договорами до Договорів про відкриття та обслуговування рахунку, випуск та надання корпоративної платіжної картки або Договорами банківського обслуговування (далі – Договір), будуть закриті. Нові рахунки №2600 або №2650 будуть відкриті для клієнтів філії - Черкаського обласного управління    АТ «Ощадбанк» 20 листопада 2018 року, для клієнтів інших філій - обласних управлінь  АТ «Ощадбанк» - 18 грудня 2018 року. Залишок коштів, що обліковувались на рахунках №2605 або №2655, буде перенесено на нові рахунки №2600 або №2650 із збереженням умов відкриття та обслуговування рахунку, випуску та надання корпоративної платіжної картки, визначених Договором. Для отримання інформації щодо нового номера рахунку звертайтесь до установи АТ «Ощадбанк», в якій ви обслуговуєтесь.

Крім того, відповідно до п. 1.14. постанови Правління НБУ від 12 листопада 2003 року №492 (зі змінами та доповненнями), банк зобов’язаний надіслати повідомлення до відповідного контролюючого органу про відкриття або закриття рахунку клієнта – платника податків та проводити видаткові операції за рахунком такого клієнта в порядку, визначеному статтею 69 глави 6 розділу ІІ Податкового кодексу України.

Для уникнення випадків неможливості користування новими рахунками з причини відмови контролюючого органу у взятті таких рахунків на облік просимо завчасно перевірити відповідність наявних в АТ «Ощадбанк» даних щодо контролюючого органу, в якому ви обліковуєтесь як платник податків, фактичним даним.

Сподіваємось на подальшу плідну співпрацю.

 АТ «Ощадбанк»

05.11.2018

інші пропозиції