Ощадбанк запроваджує UnitedData у Львівській області

Ощадбанк продовжує поетапне впровадження одного з наймасштабніших і стратегічно важливих ІТ-проектів – «UnitedData/Об’єднані дані» https://www.oschadbank.ua/ua/press-service/news/4338104/. До проекту приєднується Львівське обласне управління банку, яке буде переведено на нову систему.

Повідомляємо, що з 11 травня Ощадбанк проводить технічні роботи з переносу даних і підключення клієнтів Львова і Львівської області до нової системи обслуговування, у зв’язку з чим буде змінено час роботи відділень з п’ятниці (11.05.2018) по понеділок (14.05.2018). Більшу частину робіт задля мінімізації незручностей буде проведено у вихідні дні.

Звертаємо увагу на зміни в графіку роботи відділень Ощадбанку у Львові і Львівській області:

  • П’ятниця 11 травня 2018 року

відділення працюватимуть до 13:00

  • Субота 12 травня 2018 року

відділення не працюватимуть

  • Неділя 13 травня 2018 року

відділення не працюватимуть

Наразі успішно пройдено етап міграції даних клієнтів Київського, Харківського, Луганського, Донецького, Чернігівського, Херсонського, Вінницького та Житомирського обласних управлінь, про що Ощадбанк раніше інформував. Відтепер проводиться черговий етап міграції даних клієнтів наступної області.

Звертаємо увагу клієнтів на те, що у Києві, Харкові, Сєвєродонецьку, Краматорську, Чернігові, Херсоні, Вінниці, Житомирі та областях ті відділення, що за графіком працюють по суботах, 12 травня 2018 року (в суботу) працюватимуть в штатному режим з 12:00 (до 12:00 приймання платежів виключно через інформаційно-платіжні термінали)!

У період з 11 по 12 травня 2018 року можливе часткове обмеження функціоналу роботи онлайн-сервісів «Ощад 24/7» для клієнтів Львівського, Київського, Харківського, Луганського, Донецького, Чернігівського, Херсонського, Вінницького та Житомирського обласних управлінь лише в частині перегляду залишків по поточних рахунках. Операції по платіжних картках у банкоматах, інформаційно-платіжних терміналах та торговельно-сервісній мережі проводитимуться в звичайному режимі без обмежень.

Робота над проектом UDa розпочалась у 2015 році. Наразі успішно здійснено перші етапи міграції даних клієнтів центрального офісу та дев'яти регіонів. Клієнтів, чиї дані було перенесено, було заздалегідь попереджено про нетривале обмеження функціоналу онлайн-сервісів і, сподіваємось, вони не відчули незручностей.

Довідково: Для підвищення якості обслуговування Ощадбанк розпочав впровадження проекту UnitedData, що базується на новій технології автоматизованої банківської системи «Мульті-МФО». Ця технологія забезпечує значне зниження трудомісткості операцій, що дає змогу значно прискорити обслуговування. Після її впровадження клієнти зможуть обслуговуватись за всіма продуктами (кредитами, депозитами, картками) в будь-якому відділенні Ощадбанку незалежно від місця звернення та від того, де відкривались рахунки.

Перепрошуємо за можливі незручності – ми перебудовуємо найстаріший в країні держбанк!

Прес-служба Ощадбанку

 

07.05.2018

інші пропозиції