Ощадбанк та Mastercard відновлять футбольний майданчик у Львові в рамках соціальної ініціативи Mastercard «Передай пас»

В Києві відбувся офіційний старт кампанії Mastercard «Передай пас» за участю партнерів і легендарного футболіста Олександра Шовковського. Під час жеребкування між учасниками проекту було розподілено майданчики, що будуть оновлені. За результатами жеребкування Ощадбанк спільно з Mastercard відновить футбольний майданчик у Львові за адресою: вул. Чорноморська, 12.

«Нинішнє покоління молодих людей набагато менше займається спортом, ніж діти 20 років тому. Це проблема всього українського суспільства. Нам не байдуже те, що відбувається з молодими українцями, і саме тому наші проекти соціальної відповідальності часто пов’язані з підлітками. Можна згадати конференції талановитих тинейджерів «Завтра-2037», які Ощадбанк нещодавно допоміг провести в Києві, Дніпрі та Львові. Тож ми з задоволенням долучились  до ініціативи Mastercard з оновлення футбольних майданчиків. Ощадбанк відновить поле у Львові. І можливо, юний футболіст саме зі Львова стане новою футбольною легендою», – зазначив Антон Тютюн, заступник голови правління Ощадбанку.

Загалом у рамках проекту Mastercard буде відновлено 14 футбольних майданчиків у 12 містах України: у Броварах, Дніпрі, Житомирі, Запоріжжі, Києві, Львові, Одесі, Рівному, Харкові, Черкасах, Чернівцях і Чернігові.

«Кожен другий українець вбачає шлях до популяризації футболу в країні саме через відновлення спортивної інфраструктури, такими є висновки наших досліджень. Тому ми разом із партнерами зосереджуємо свої зусилля на відновленні майданчиків, які прослужать громаді не один рік і стануть місцем старту нових футбольних історій. Ми вдячні нашим партнерам, які підтримали ініціативу заради народження нових футбольних легенд», — відзначила Наталя Байдала, директор з маркетингу Mastercard в Україні.

Ключовими факторами відбору майданчиків є розташування в густонаселеному районі міста, відкритий доступ для всіх охочих, а також рекомендації органів місцевої влади. Відновлення включатиме заміну покриття на полі, встановлення нової огорожі та спортивного обладнання. 

Нещодавнє дослідження Mastercard[1] також показало: більшість опитаних (84%) вважають, що оновлення дворових футбольних майданчиків позитивно вплине на мешканців. Крім того, 48% українців переконані, що футбол об’єднує друзів та допомагає зустрічатися з новими людьми. 43% українців вважають, що футбол — це спосіб відпочити і зняти стрес, а 17% грають у футбол з дитинства.

###

Про Ощадбанк

Ощадбанк посідає друге місце на ринку еквайрингу в Україні. Його еквайрингова мережа перевищує 35,5 тисячі POS-терміналів. Серед реалізованих проектів банку в цій сфері — встановлення терміналів безготівкової оплати в метрополітені, швидкісному трамваї, фунікулері, столичному зоопарку, а також можливість використання смартфону як платіжного засобу завдяки платіжним додаткам Ощад PAY та Android Pay

Про Mastercard

Mastercard  (NYSE: MA),  www.Mastercard.com – міжнародна компанія, що спеціалізується на платіжних рішеннях і технологіях. Компанія управляє найшвидшою у світі платіжною мережею, що об'єднує споживачів, фінансові установи, торговельні підприємства, державні організації та представників приватного сектора в більш ніж 210 країнах і територіях. Продукти та рішення Mastercard роблять щоденну комерційну діяльність, таку, як покупки, подорожі, ведення бізнесу та управління фінансами, більш простою, безпечною і ефективною для кожного. Слідкуйте за нами в соціальній мережі Твіттер @MastercardNews, беріть участь в обговореннях на Cashless Pioneers Blog та підписуйтесь на свіжі новини на Engagement Bureau.




[1] Дослідження проведене Київським міжнародним інститутом соціології на замовлення Mastercard; лютий, 2018.



16.04.2018

інші пропозиції