Підтвердження операцій в мобільному додатку «Ощад 24/7» – відтепер за відбитком пальця

Ощадбанк запровадив ряд новацій у веб- та мобільному банкінгу «Ощад 24/7».

Починаючи з 20 лютого клієнти Ощадбанку можуть не лише здійснювати вхід до мобільного додатку «Ощад 24/7» за відбитком пальця (Touch ID) або технологією розпізнавання обличчя Face ID, а й підтверджувати у такий спосіб платежі, перекази та інші операції. Це рішення доступне у пристроях на Android та iOS, які підтримують технології біометрії.

Ще одна новація від Ощадбанку, що значно економить час клієнтів та підвищує безпеку платежів, – автоматична підстановка кодів з SMS для підтвердження операцій у пристроях на Android. Відтепер не потрібно витрачати час на введення коду з SMS – система автоматично миттєво вставить код у відповідне поле.

Також у веб- та мобільному банкінгу «Ощад 24/7» спрощено здійснення платежів за комунальні послуги. Знайти необхідний рахунок/квитанцію можна не лише за ідентифікатором, а просто ввівши адресу будинку.

Для того щоб клієнти не забували оплачувати комунальні послуги вчасно, реалізовано можливість підписки на виставлені рахунки під час оплати квитанцій в «Ощад 24/7» (функція «Створити підписку»). Таким чином, щомісяця, коли комунальна компанія виставлятиме новий рахунок, клієнт отримуватиме інформацію про нього. Відповідну оплату необхідно буде лише підтвердити в меню «Комунальні платежі».

«Кількість користувачів «Ощад 24/7» вже перевищила 2,5 мільйона. Відтак, продовжуємо вдосконалення онлайн-системи «Ощад 24/7». Майже щомісяця запроваджуємо новації у веб- та мобільному банкінгу, щоб клієнтам було ще зручніше, ще простіше користуватись сервісами банку»,  - зазначив заступник голови правління Ощадбанку Антон Тютюн.

Прес-служба Ощадбанку

26.02.2018

інші пропозиції