Переказати кошти у WEB- та mobile-банкінгу «Ощад 24/7» відтепер можна за номером телефону

Ощадбанк розширює можливості клієнтів при користуванні онлайн-платформою «Ощад 24/7». Відтепер користувачі WEB- та mobile-банкінгу Ощадбанку можуть переказувати кошти не лише за номером картки, а й за номером телефону їх отримувача – користувача картки Ощадбанку.  Для перевірки правильності введення номера телефону отримувача система підкаже його ім’я та першу літеру прізвища. Переказ надійде на активну не заблоковану картку Ощадбанку. Якщо отримувач має кілька платіжних карток, то пріоритетність зарахування коштів наступна: зарплатна картка, пенсійна картка, потім інші типи карток.

«Перекази за номером телефону стали наступним кроком у системному вдосконаленні онлайн-платформи «Ощад 24/7». Розширюємо функціонал, впроваджуємо нові сервіси. Робимо все для максимальної зручності клієнтів. А це понад 2 мільйони користувачів», – зазначив заступник голови правління Ощадбанку Антон Тютюн.

У вересні поточного року банк спростив процес реєстрації нових клієнтів у мобільному додатку. Відтепер достатньо відсканувати номер платіжної картки, просто навівши на нього камеру мобільного телефону.

З метою підвищення рівня сервісу спрощено процес здійснення карткових переказів: більше не потрібно вводити БІН картки отримувача (перші шість цифр), а потім останні 10 цифр номера картки – цю функцію спрощено до вводу повного номера картки, а також його сканування за допомогою камери мобільного телефону. При цьому клієнт банку/відправник переказу зможе бачити ім’я та першу літеру прізвища отримувача, щоб упевнитись, що номер картки отримувача введено коректно і кошти буде переказано за призначенням.

Також впроваджено найбільш швидкий та безпечний вхід до мобільного додатку за відбитком пальця та технологію 3D Secure для захисту карткових розрахунків у мережі Інтернет.

Прес-служба Ощадбанку

27.10.2017

інші пропозиції