Проїзд у швидкісному трамваї на Троєщині тепер можна оплатити безконтактно з Mastercard

Технологія безконтактної оплати відтепер працює на обох лініях швидкісного трамваю в Києві: вслід за Борщагівською рішення запустили на Троєщинській лінії. Банком-еквайром виступає Ощадбанк.

Компанія Mastercard, Київпастранс та Ощадбанк оголосили про запуск технології безконтактної оплати банківськими картками Mastercard на другій лінії швидкісного трамваю в Києві — Троєщинській. На першій, Борщагівській лінії, безконтактні розрахунки стали доступними два роки тому, ставши тоді першим проектом зі впровадження технології безконтактної оплати проїзду банківськими картками в наземному транспорті. Таким чином, сьогодні пасажири всіх п’яти маршрутів двох ліній швидкісного трамваю в Києві мають змогу розраховуватись за проїзд банківськими картками й іншими форм-факторами (стікерами, годинниками, смартфонами) з технологією безконтактної оплати Mastercard, зокрема смартфонами за допомогою мобільного додатку «Ощад PAY» від Ощадбанку.

MC Speed tram_1.jpg

«Впровадження сучасних платіжних рішень у транспорті для нас є одним з пріоритетних напрямів. Без сумніву, зручні й безпечні оплати в транспортній системі додають комфорту й технологічності повсякденному життю жителів міста та його гостей. Сьогодні мільйони поїздок у громадському транспорті столиці та поза її межами оплачуються безконтактно, а це – тисячі зекономлених годин часу та значні заощадження ресурсів на обслуговування дорогої готівки. Відтак, із запуском безконтактних оплат на другій ліній швидкісного трамваю столиці, разом із партнерами ми зробили ще один важливий крок назустріч smart city», — відзначила Віра Платонова, генеральний директор представництва Mastercard в Україні, Молдові, Грузії та країнах Центральної Азії.

Мікрорайон Троєщина належить до найбільш населених частин Києва. Кількість його мешканців сягає близько 300 тисяч осіб, що майже дорівнює населенню всієї Ісландії. Троєщинська лінія швидкісного трамваю вважається однією з ключових транспортних артерій району, яка сполучає віддалені його квартали з міською електричкою та численними інфраструктурними об’єктами. Щороку Троєщинська лінія швидкісного трамваю перевозить більш ніж 1,5 млн пасажирів.

«Як новий член команди мера бачу одним із своїх пріоритетних завдань — полегшити пересування пасажирів містом у громадському транспорті. Сучасна електронна система оплати проїзду, яку ми впроваджуємо, дозволить лише за допомогою безконтактної банківської картки Mastercard пересуватися у всіх видах транспорту швидко і просто. А нам, для більш ефективної роботи, така система дасть можливість оцінити фактичний обіг коштів, кількість пільговиків і зрозуміти картину щодо завантаженості», — зазначив Дмитро Давтян, заступник міського голови з питань транспортної  інфраструктури.

«Київ — це місто, яке стало прикладом для інших міст країни в розвитку транспортної інфраструктури та впровадження новітніх технологій. В столиці за провідними технологіями ремонтують  дороги, закуповують новий рухомий склад, будують об’єкти соціальної сфери, вирішують проблеми,  які накопичувалися роками. Безконтактною технологією оплати за проїзд вже другій рік успішно користуються пасажири метрополітену, фунікулеру, Борщагівської  лінії швидкісного трамваю, а з вересня — Троєщинської лінії. Ми розглядаємо можливість впровадження безконтактних оплат в інших видах транспорту, а саме в міській електричці, та електронного квитка в громадському транспорті столиці», — зазначив Сергій Симонов, директор департаменту транспортної інфраструктури.

IMG_8923.jpg

 

«Ми прагнемо постійно покращувати умови перевезення пасажирів. Зекономити час, скориставшись  технологією безконтактної оплати проїзду на сьогодні можуть пасажири 7 станцій Троєщинської лінії. Таку систему ще в 2015 році було встановлено на фунікулері та на 12 станціях Борщагівської лінії швидкісного трамвая, де щоденно майже 1 500 пасажирів користуються послугою», — зазначив Дмитро Левченко, генеральний директор КП «Київпастранс».

Оснащення Троєщинської трамвайної лінії є продовженням інтеграції інноваційних платіжних рішень у транспортну інфраструктуру столиці в рамках концепції smart city («розумне місто»). Пасажири можуть оплачувати проїзд прямо на турнікеті станції, просто піднісши безконтактну картку Mastercard будь-якого банку світу до зчитувального пристрою. Вартість проїзду становить 4 грн. і не передбачає жодних додаткових комісій для пасажирів. Це зручно і для жителів міста, і для гостей. Так, з моменту запуску безконтактних розрахунків на Борщагівській лінії швидкісного трамваю проїзд у такий спосіб оплатили туристи з понад 20 країн. Щодня майже півтори тисячі поїздок тут оплачується безконтактно[1]. Банком-еквайром проектів на обох лініях трамваю є Ощадбанк.

«Вже кілька років Ощадбанк є локомотивом  руху cashless в Україні. Разом з партнерами  банк впровадив десятки інноваційних рішень у різних сферах життя. Ощад першим серед українських банків у партнерстві з Mastercard розпочав системну реалізацію проектів з впровадження безконтактних розрахунків у громадському транспорті. Щодня в їх зручності  пересвідчуються десятки тисяч пасажирів столичного метрополітену, швидкісного трамваю. Такі проекти не лише впевнено рухають Україну в напрямі розвитку економіки без готівки, а й зміцнюють її імідж як сучасної європейської держави», – зазначив Андрій Пишний,  голова правління Ощадбанку.

Технологія безконтактної оплати Mastercard сьогодні працює в широкій торгово-сервісній мережі на всій території України, в київському метро й на фунікулері. Нещодавно вона з’явилась і в наземному транспорті Мукачева (Закарпаття), де її було інтегровано в перші безготівкові міські автобуси. Сплатити безконтактно можна також у Київському зоопарку та у вендингових апаратах.

Крім того, Mastercard разом з партнерами заявили про наміри зробити доступними безконтактні оплати на території столичного виставкового центру «Експоцентр України» (ВДНГ) та в інфраструктурі Національного авіаційного університету.



[1] За даними Ощадбанку



25.10.2017

інші пропозиції