Ощадбанк запроваджує UnitedData в Луганській області

Ощадбанк продовжує поступове впровадження одного з наймасштабніших і стратегічно важливих ІТ-проектів – «UnitedData/Об’єднані дані» https://www.oschadbank.ua/ua/press-service/news/4338104/. До проекту приєднується Луганське обласне управління банку, яке буде переведено на нову систему.

Повідомляємо, що з 20 жовтня Ощадбанк проводить технічні роботи з переносу даних і підключення клієнтів з Сєвєродонецька та Луганської області до нової системи обслуговування, у зв’язку з чим буде змінено час роботи відділень з п’ятниці (20.10.2017) по понеділок (23.10.2017). Більшу частину робіт задля мінімізації незручностей буде проведено у вихідні дні.

Звертаємо увагу на зміни в графіку роботи відділень Ощадбанку в Сєвєродонецьку та Луганській області:

  • П’ятниця 20 жовтня 2017 року

відділення працюватимуть до 13:00

  • Субота 21 жовтня 2017 року

відділення не працюватимуть

  • Неділя 22 жовтня 2017 року

відділення не працюватимуть

Наразі успішно пройдено етап міграції даних клієнтів Київського та Харківського обласних управлінь, про що Ощадбанк раніше інформував. Відтепер проводиться черговий етап міграції даних клієнтів наступної області.

Звертаємо увагу клієнтів на те, що в Києві та Київській області і в Харкові та Харківській області ті відділення, що за графіком працюють по суботах, 21 жовтня 2017 року (в суботу) працюватимуть у штатному режимі з 10:00.

У період з 20 по 22 жовтня 2017 року можливе часткове обмеження функціоналу роботи онлайн-сервісів «Ощад 24/7» для клієнтів Луганського, Харківського та Київського обласних управлінь – лише в частині перегляду залишків по поточних рахунках. Операції по платіжних картках у банкоматах, інформаційно-платіжних терміналах та торговельно-сервісній мережі проводитимуться в звичайному режимі без обмежень.

Робота над проектом UDa розпочалась у 2015 році. Наразі проведено функціональне тестування всіх модулів системи та успішно здійснено перші етапи міграції даних клієнтів центрального офісу та одного з регіонів. Клієнтів, чиї дані було перенесено, було заздалегідь попереджено про нетривале обмеження функціоналу онлайн-сервісів і, сподіваємось, вони не відчули незручностей.

Довідково: Для підвищення якості обслуговування Ощадбанк розпочав впровадження проекту UnitedData, що базується на новій технології автоматизованої банківської системи «Мульті-МФО». Ця технологія забезпечує значне зниження трудомісткості операцій, що дає змогу значно прискорити обслуговування. Після її впровадження клієнти зможуть обслуговуватись за всіма продуктами (кредитами, депозитами, картками) в будь-якому відділенні Ощадбанку незалежно від місця звернення та від того, де відкривались рахунки.

Перепрошуємо за можливі незручності – ми перебудовуємо найстаріший в країні держбанк!

17.10.2017

інші пропозиції