Ощадбанк запроваджує UnitedData у Харкові

Ощадбанк продовжує поступове впровадження одного з наймасштабніших і стратегічно важливих ІТ-проектів - «UnitedData/Об’єднані дані» https://www.oschadbank.ua/ua/press-service/news/4338104/. Відтепер до проекту приєднується Харківське обласне управління банку, яке буде переведено на нову систему.

Повідомляємо, що з 08 вересня Ощадбанк проводить технічні роботи з переносу даних і підключення до нової системи обслуговування клієнтів м. Харкова та Харківської області, у зв’язку з чим буде змінено час роботи відділень з п’ятниці (08.09.2017) по понеділок (11.08.2017). Більшу частину робіт задля мінімізації незручностей буде проведено у вихідні дні.

Звертаємо увагу на зміни у графіку роботи відділень Ощадбанку м. Харкова та Харківської області:

· П’ятниця 08 вересня 2017

   відділення працюватимуть до 13:00

 · Субота 09 вересня 2017

    відділення не працюватимуть

·  Неділя 10 вересня 2017

   відділення не працюватимуть

Наразі вже успішно пройдено етап міграції даних клієнтів Києва та Київської області, про що банк раніше інформував. Відтепер банк проводить черговий етап міграції даних клієнтів, тому для успішної синхронізації даних на один день потрібно призупинити роботу відділень банку по Києву та Київській області.

Звертаємо увагу, що в м. Києві та Київській області:

· Субота 09.09.2017

   відділення не працюватимуть

Також у період з 23:00 08 вересня 2017 по 14:00 09 вересня 2017 року можливе часткове обмеження функціоналу роботи онлайн-сервісів «Ощад 24/7» для клієнтів м. Харкова та області та м. Києві та Київській області лише в частині перегляду залишків по поточних рахунках. Операції по платіжних картках у банкоматах, інформаційно-платіжних терміналах та торговельно-сервісній мережі проводитимуться в звичайному режимі без обмежень!

Робота над проектом UDa розпочалась в середині 2015 року. Наразі проведено функціональне тестування всіх модулів системи та успішно пройдено перші етапи міграції даних клієнтів центрального офісу та одного з регіонів. Клієнти, чиї дані було перенесено, були заздалегідь попереджені про нетривале обмеження функціоналу і, сподіваємось, незручностей не відчули.


Довідково: Для покращення якості обслуговування банк розпочав впровадження проекту UnitedData, що базуюється на новій технології автоматизованої банківської системи (АБС) «Мульті-МФО». Нова технологія забезпечує значне зниження трудомісткості операцій, що дає змогу значно прискорити обслуговування і підвищити якість надання послуг. Після впровадження клієнти зможуть обслуговуватись за всіма продуктами (кредитами, депозитами, картками) в будь-якому відділенні Ощадбанку незалежно від того, де відкривались рахунки та куди звернувся клієнт.

Перепрошуємо за можливі незручності - ми перебудовуємо найстаріший в країні держбанк!

Прес-служба Ощадбанку

04.09.2017

інші пропозиції