Пункти дистанційного обслуговування Ощадбанку задовільнять потребу українського села у банківських послугах

Два пункти дистанційного обслуговування Ощадбанку розпочали свою роботу цими днями в Івано-Франківській області: у селі Спас Рожнятівського району та селі Жураки Богородчанського району. Ще в одному населеному пункті - селі Нижнів Тлумацького району - подібний пункт розпочне роботу 4 вересня. Дистанційні підрозділи банку – це відділення, які працюватимуть у певних населених пунктах не постійно, а лише у разі потреби. Їх наділено повноваженнями надавати повний спектр банківських послуг, а саме: відкривати та супроводжувати поточні та депозитні рахунки в усіх видах валют, відкривати карткові рахунки та здійснювати обслуговування банківських платіжних карток. У них можна здійснювати грошові перекази, а також кредитувати фізичних осіб. Отже, перелік цих послуг практично не відрізнятиметься від традиційного переліку сервісів банківських відділень та мобільних підрозділів, через які Ощадбанк протягом останніх двох років надає своїм клієнтам банківські та інші фінансові послуги у населених пунктах Донецької та Луганської областей (в тому числі на лінії зіткнення), що контролюються українською владою.

Графік роботи пунктів координуватиметься представниками Ощадбанку в регіонах з сільськими радами, вони будуть функціонувати лише на вимогу місцевої громади. Такий підхід дозволить надавати банківській сервіс навіть у тих маленьких населених пунктах, де економічна доцільність не дозволяє банкам тримати банківське відділення з повноцінним графіком роботи.

Вирішення питання банківського обслуговування сільського населення України стало можливим завдяки сприянню Національного банку України. На прохання Ощадбанку регулятор змінив власні нормативно-правові акти та дозволив банкам надавати банківські та фінансові послуги мешканцям сіл, селищ та військових частин поза межами приміщень їх установ шляхом створення пунктів дистанційного обслуговування. Ощадбанк розробив власний порядок дистанційного обслуговування, згідно з яким подібні пункти можуть існувати як у виділеному сільрадою приміщенні, так і в малій архітектурній формі чи спеціальному автомобілі.

Юридично пункти дистанційного обслуговування є виділеними структурними підрозділами стаціонарних відділень банку. До них застосовуються всі ті правила та вимоги, як і до звичайних відділень. Це стосується вимог безпеки, наявності каналів зв’язку, дотримання норм фінансового моніторингу, боротьби із відмиванням коштів тощо. Клієнтам пунктів дистанційного обслуговування не потрібно хвилюватися за безпеку своїх заощаджень – вони гарантовані і надійно захищені так само, які і внески всіх клієнтів Ощадбанку.

«Для нас таке рішення є фактично соціальним проектом, якій дозволяє Ощадбанку залишитися із своїми клієнтами у найвіддаленіших куточках країни», - заявив голова правління Ощадбанку Андрій Пишний. - «Робота пунктів дистанційного обслуговування – це добрий приклад співпраці між місцевими громадами та фінансовим інститутом. Ми йдемо на зустріч один одному, і, в результаті виграють усі:  банк зберігає клієнтів, а села отримують повний перелік банківських сервісів для своїх мешканців».

Представники банку на місцях вже провели переговори з місцевою владою стосовно потреби функціонування пунктів дистанційного обслуговування в конкретних населених пунктах. Цей діалог підтвердив, що на дану форму банківського обслуговування існує великий попит. Планується, що пункти дистанційного обслуговування Ощадбанку незабаром відкриються в усіх регіонах України.

Прес-служба Ощадбанку

28.08.2017

інші пропозиції