До уваги внутрішньо переміщених осіб!

Шановні клієнти!

Як відомо, згідно з постановою Кабінету Міністрів України № 637 від 05.11.2014 Ощадбанк призначено уповноваженим банком з виплати пенсій та соціальної допомоги внутрішньо переміщеним особам і, відповідно, з проведення їх фізичної ідентифікації.

Нагадаємо, що пенсіонери, які мають електронне пенсійне посвідчення, мають проходити фізичну ідентифікацію у відділеннях Ощадбанку перші 2 рази кожні шість місяців, у подальшому – кожні 12 місяців.

До отримання електронного пенсійного посвідчення фізична ідентифікація у відділеннях Ощадбанку здійснюється кожні три місяці з дня відкриття рахунку.

Для проходження фізичної ідентифікації необхідно:

1. Звернутись  до будь-якого відділення Ощадбанку. При собі мати документ, що посвідчує особу, платіжну картку або електронне пенсійне посвідчення.

2. Здійснити будь-яку операцію з використанням картки або ЕПП у POS-терміналі Ощадбанку (перегляд залишку рахунку, отримання коштів, зміна ПІН-коду тощо).

Відповідно до зазначеної постанови, якщо людина з будь-яких причин не пройшла ідентифікацію, здійснюється автоматичне блокування платіжної картки або електронного пенсійного посвідчення (ЕПП). Банк зупиняє видаткові операції за поточним рахунком.

 Для розблокування рахунку необхідно:

1. Звернутись  до будь-якого відділення Ощадбанку. При собі мати документ, що посвідчує особу, платіжну картку або електронне пенсійне посвідчення.

2. Здійснити будь-яку операцію з використанням картки або ЕПП у POS-терміналі Ощадбанку (перегляд залишку рахунку, отримання коштів, зміна ПІН-коду тощо).

Після цього видаткові операції за рахунком будуть автоматично розблоковані банком, і клієнт зможе користуватись коштами на рахунку. При цьому звертаємо увагу на те, що для продовження нарахування пенсійних виплат на картковий рахунок внутрішньо переміщеній особі необхідно звернутись до відповідних органів, які здійснюють виплату коштів.

12.05.2017

інші пропозиції