Рішенням Уряду термін проходження фізичної ідентифікації внутрішньо переміщених осіб продовжено до 1 травня 2017 року

Зважаючи на значний ажіотаж у зв’язку з закінченням терміну проходження фізичної ідентифікації внутрішньо переміщених осіб, який визначено Постановою Кабінету Міністрів України «Про здійснення соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам» від 5 листопада 2014 р. № 637, Урядом прийнято рішення про внесення змін до зазначеної постанови в частині продовження строку ідентифікації внутрішньо переміщених осіб до 1 травня 2017 року.

Відповідно до зазначеної постанови фізична ідентифікація клієнта, якому відкрито поточний рахунок в установах Ощадбанку для отримання пенсії, ДО одержання ним в установленому порядку платіжної картки, яка одночасно є пенсійним посвідченням (ЕПП), здійснюється кожні три місяці з дня відкриття рахунка.

1 серпня 2016 року Ощадбанк розпочав виготовлення електронних пенсійних посвідчень та обмін існуючих платіжних карток на такі посвідчення. Виготовлення електронних пенсійних посвідчень здійснюється виключно за зверненням клієнта і є безкоштовним для нього. На сьогодні ЕПП отримали майже 300 тисяч осіб.

Для отримання ЕПП пенсіонерам – внутрішньо переміщеним особам необхідно лише надати документи до Пенсійного фонду та через місяць звернутися до відділення банку для отримання посвідчення. Звертаємо увагу на те, що користувачам ЕПП протягом першого року терміну дії ЕПП кожні 6 місяців необхідно звертатись до будь-якого відділення Ощадбанку для обов’язкової фізичної ідентифікації, протягом  наступних років – лише РАЗ НА РІК. За відсутності проходження фізичної ідентифікації одержувача пенсійних виплат банк зупиняє видаткові операції за поточним рахунком.

Важливо відзначити, що ідентифікацію  можна пройти В БУДЬ-ЯКОМУ ВІДДІЛЕННІ Ощадбанку по всій Україні.

Для проходження фізичної ідентифікації необхідно:

- звернутися до БУДЬ-ЯКОГО відділення Ощадбанку з документом, що посвідчує особу, та карткою або ЕПП;

- здійснити будь-яку операцію з використанням картки або ЕПП у POS-терміналі Ощадбанку (перегляд залишку рахунку, отримання коштів тощо).

Найбільшу кількість звернень зафіксовано в Луганській та Донецькій областях. З метою забезпечення оперативного проходження ідентифікації в цих областях Ощадбанк здійснив наступні кроки:

Запроваджено можливість проходження ідентифікації в будь-якому відділенні Ощадбанку (а не лише в тому, де отримано картку): в Луганській – 78 установ, у Донецькій – 182.

Відкрито нових відділень: у Луганській – 6 (Лисичанськ, Старобільск, Сєвєродонецьк), у Донецькій – 2 (Краматорськ, Слов’янськ).

Збільшено кількість операційних вікон: у Луганській – до 219, у Донецькій – до 600.

Створено додаткових робочих місць: у Луганській області – 66, у Донецькій – 120.

Створено віддалених робочих місць: у Луганській області (Сєвєродонецьк, Біловодськ, Мілове) – 7, у Донецькій – 1 (Слов’янськ). 

Мобільні підрозділи: в Луганській області з жовтня 2015 року працює мобільний підрозділ у Станиці Луганській. З грудня 2015 року віддалені населені пункти – Золоте, Трьохізбенку, Світличне, Нижнє – обслуговує пересувний мобільний банківський підрозділ на базі броньованого автомобіля КрАЗ. 

У Донецькій області мобільний підрозділ працює в   смт Новотроїцьке. Пересувний мобільний підрозділ на базі автомобіля КрАЗ обслуговує міста Бахмут, Костянтинівка, Слов’янськ, Лиман, Краматорськ. 23 березня розпочинає роботу мобільний підрозділ Ощадбанку в місті Волноваха. Додатково планується відкриття мобільних підрозділів для обслуговування клієнтів протягом місяця у  містах Волноваха, Лиман, Маріуполь.

Контакт-центр Ощадбанку здійснює інформування про необхідність проходження ідентифікації шляхом  надсилання SMS на контактні номери клієнтів.

 Прес-служба Ощадбанку

22.03.2017

інші пропозиції