Ощадбанк очікує на значне збільшення обсягу комунальних платежів у відділеннях Києва у зв'язку з тимчасовим припиненням обслуговування Укрпоштою платежів КП ГІОЦ

Шановні клієнти Ощадбанку, кияни!

У зв'язку з заявою Укрпошти про тимчасове припинення приймання платежів на користь КП ГІОЦ Ощадбанк передбачає значне збільшення кількості платників у своїх відділеннях. Ощадбанк у штатному режимі обслуговує близько половини платежів КП ГІОЦ. При відмові Укрпошти обслуговувати комунальні платежі КП ГІОЦ цей показник у січні може бути значно перевищено, адже навантаження буде перерозподілено саме на банк.

Очікуємо більше ста тисяч нових платників у відділеннях. У середньому кожен з клієнтів здійснює 2-3 платіжні операції, що значно збільшить навантаження на каси Ощадбанку. Ми зробимо все можливе, щоб допомогти в цій ситуації громаді Києва та забезпечити приймання більшої кількості платежів. Звертаємо вашу увагу на наступне:

1. Термін приймання комунальних платежів у Києві зі знижкою за ініціативою банку ПРОДОВЖЕНО до 25 січня 2017 року.

2. Понад 50% відділень у Києві працюють без обідньої перерви та в суботу, також є відділення, які працюють у неділю (детальна інформація – на офіційному сайті Ощадбанку http://www.oschadbank.ua/ua/maps/).

3. Нагадуємо всім клієнтам Ощадбанку в Києві про ОСНОВНІ БЕЗКОШТОВНІ ДИСТАНЦІЙНІ канали оплати комунальних послуг та запрошуємо активно користуватись ними:

- «комунальний додаток» у мобільному та інтернет-банкінгу «Ощад 24/7»;

- сайти ГІОЦ gioc.kiev.ua та ЦКС cks.kiev.ua (платежі за допомогою «Картки киянина» та «Моєї картки» Ощадбанку);

- інформаційно-платіжні термінали Ощадбанку (платежі як готівкою, так і карткою) – 336 ІПТ у Києві.

Просимо зважати на зазначені обставини та з розумінням поставитися до додаткового навантаження на співробітників відділень                                    

 З повагою

Ощадбанк

12.01.2017

інші пропозиції