Сплачуйте без комісії. Роз’яснення щодо встановлення комісії на проведення платежів за послуги ЖКГ

Ощадбанк не стягує комісію в інформаційно-платіжних терміналах (ІПТ) за приймання платежів за газ, холодну та гарячу воду, водовідведення, опалення, електроенергію та послуги фіксованого зв'язку. При цьому, здійснити оплату в інформаційно-платіжному терміналі можна як за допомогою платіжної картки Ощадбанку, так і готівкою.

У веб- та мобільному банкінгу Ощадбанку реалізовано можливість оплати на вільні реквізити (комісія 0,5% від суми) та проведення комунальних платежів у Києві та Одесі (безкоштовно). Банк впроваджує проект з оплати комунальних послуг безкоштовно і в інших містах України.

На сьогодні компенсація, яку Ощадбанк отримує від постачальників послуг ЖКГ та фіксованого зв’язку, не покриває витрат на проведення операцій. Закон України «Про банки і банківську діяльність» забороняє банкам встановлювати комісійну винагороду за банківські послуги на рівні нижче собівартості операції. Отже, на виконання вимог чинного законодавства Ощадбанк з 1 грудня 2016 року встановлює тариф при оплаті в касі на рівні, що забезпечує покриття витрат на проведення таких операцій на рівні собівартості. Зазначений тариф – 3 грн. – є найнижчим на банківському ринку.

Ощадбанк звертався до постачальників послуг з метою отримання згоди на покриття ними комісії для беззбиткового проведення операцій, проте не отримав її. В зв’язку з цим банк змушений встановити комісію за проведення комунальних платежів у касі на мінімальному рівні, який забезпечує беззбитковість – 3 грн. з 1 грудня 2016 року. Клієнти мають можливість здійснювати платежі через 2 000 платіжних терміналів Ощадбанку.

Зауважуємо, що згідно з чинним законодавством України квитанції, оплачені в касі банку, квитанції, роздруковані після здійснення оплати у веб- та мобайл-банкінгу, та чеки після проведення оплати в інформаційно-платіжних терміналах є рівноцінними. Отже, в разі виникнення суперечливих ситуацій постачальники послуг зобов'язані приймати документи, сформовані та роздруковані при здійсненні операцій в інформаційно-платіжних терміналах Ощадбанку та в «Ощад 24/7». Крім того, клієнт завжди може зробити запит до банку для підтвердження зарахування переказу на рахунок постачальника послуги.


09.11.2016

інші пропозиції