Ощадбанк запустив телефонну лінію підтримки клієнтів мікро-, малого та середнього бізнесу

В Ощадбанку розпочала роботу лінія підтримки клієнтів мікро-, малого та середнього бізнесу. Її телефони: 0800 219 800 (безкоштовно по території України) та 044 363 01 03 (за тарифами оператора). Графік роботи – з понеділка по п’ятницю з 08:00 до 20:00.

Оператори надають інформацію з різноманітних питань: відкриття поточних рахунків, вибору тарифного пакета, оформлення корпоративних платіжних карток, підключення системи «Клієнт-Банк» тощо.

Якщо клієнт звертається в неробочий час, він може замовити послугу «зворотній зв'язок», і консультант зателефонує йому з початком роботи лінії підтримки.

«Для нас важливо, щоб жодне звернення клієнта не залишилось без уваги незалежно від того,  коли клієнт нам зателефонував - вдень чи вночі. Питання, що стосуються обслуговування корпоративних карток, будуть прийняті в роботу в цілодобовому режимі нашим консультантом або в автоматичному режимі. В іншому випадку клієнту буде запропоновано  залишити номер для зворотного дзвінка. Можливість бути на зв’язку з банком – це впевненість наших клієнтів», - зазначила начальник Контакт-центру Ощадбанку Анна Старик.

Підтримка малого та середнього бізнесу є пріоритетною для Ощадбанку.

«Ми активно працюємо з сегментом мікро-, малого та середнього бізнесу, пропонуємо нові вигідні продукти, покращуємо умови обслуговування. Як результат – спостерігаємо збільшення кількості клієнтів цього напряму. Для якісного їх обслуговування було вирішено відкрити окрему телефонну лінію підтримки», – зазначила директор департаменту мікро-, малого та середнього бізнесу Ощадбанку Інна Кравчук.

 

Про продукти банку для ММСБ - на сайті http://www.oschadbank.ua/ua/business/

Прес-служба Ощадбанку

09.09.2016

інші пропозиції