Через термінали Ощадбанку картками Mastercard® оплачено понад 3 млн. поїздок у Київському метрополітені

Щодня у столичній підземці безконтактно оплачується 18,5 тис. поїздок

Пасажири Київського метрополітену оплатили вже 3,2 млн. поїздок безконтактними картками та пристроями з моменту запуску технології безконтактної оплати Mastercard у столичній підземці в червні 2015 року. Приймання безконтактних платіжних карток до оплати забезпечує Ощадбанк.

Популярність нової технології серед киян та гостей міста зростає дедалі швидше. Перший рекорд в 1 млн. безконтактних оплат у метрополітені зафіксували в березні поточного року – і лише за півроку після цього кількість поїздок, оплачених за допомогою банківської картки на турнікетах, що  обладнані терміналами Ощадбанку, зросла втричі. Щодня у столичному метро кияни та гості міста оплачують понад 18,5 тис. поїздок за допомогою безконтактних карток і пристроїв Mastercard. Завдяки швидкості безконтактної оплати на сьогодні пасажири заощадили понад 60 тис. годин без необхідності стояти в чергах.

«Безконтактна оплата банківською карткою у громадському транспорті – яскравий приклад того, як платіжні технології можуть робити місто «розумним» і відкритим. У Mastercard ми продовжуємо розвивати концепцію smart city в Україні, впроваджуючи технологічні рішення для оплат у транспортній інфраструктурі. Після флагманського проекту зі столичним метрополітеном ми зробили доступними безконтактні оплати і в інших видах транспорту, а крім того – для автомобілістів, встановивши безконтактні паркомати в Києві та Львові», – зазначила Віра Платонова, генеральний директор представництва Mastercard Europe в Україні, Молдові, Грузії, Туркменістані, Таджикистані, Киргизстані та Узбекистані. 

«Зручна та швидка поїздка – пріоритет роботи нашого підприємства. Київська підземка стала п’ятою у світі з такою можливістю оплати. Проект було впроваджено без коштів бюджету та метрополітену, і ми вдячні партнерам за реалізацію smart-рішень для наших пасажирів», - підкреслив Віктор Брагінський, начальник  КП «Київський метрополітен».

«Ощадбанк бере активну участь у популяризації культури безготівкових розрахунків в Україні. Розуміючи, що просування ідеї безготівкового майбутнього неможливе без розвитку платіжної інфраструктури, ми ініціюємо впровадження інновацій у різних сферах, зокрема в транспортній. Першим таким революційним проектом стала реалізація безконтактної оплати проїзду в метро. Потім його було здійснено у фунікулері, швидкісному трамваї та перших паркоматах у Києві. Ключова ідея – люди мають відчути, що безготівкові розрахунки є не лише зручними, а й повсюдно доступними. Тож працюємо далі», – зазначив Антон Тютюн, заступник голови правління Ощадбанку.

Технологію безконтактної оплати проїзду у столичній підземці було запущено минулого року спільними зусиллями компанії Masterсard, Ощадбанку, Київського метрополітену та за технічної підтримки АТ «Банкомзв’язок» і консорціуму «Астек».

Крім метро, банк забезпечує безконтактні розрахунки картками MasterCard за проїзд у фунікулері та на Борщагівській лінії швидкісного трамваю. Наприкінці травня компанія MasterCard, Ощадбанк та ВДНГ запустили інноваційне для Києва рішення — перший у місті автоматизований паркінг з паркоматами, що приймають до оплати банківські картки, зокрема оснащені технологією безконтактної оплати MasterCard.

У серпні Ощадбанк став першим банком, що реалізував можливість оплати консульського збору платіжними картками в  аеропорту «Бориспіль» для іноземців. Спеціально для цього проекту  банком встановлено 4 термінали зі  зчитувачем для безконтактних оплат з NFC-технологією, які приймають як безконтактні картки, так і картки з магнітною стрічкою, емітовані будь-яким банком світу.

 Прес-служба Ощадбанку

07.09.2016

інші пропозиції