Страховий ривок. З початку року Ощадбанком реалізовано 135 тис. страхових полісів

Ощадбанк посилює свої позиції на ринку страхування. З початку поточного року банк реалізував 135 тис. страхових продуктів, тим самим покращивши минулорічний результат у 30 разів. Ще рік тому за п’ять місяців було оформлено лише 4,5 тис. договорів страхування.

Флагманом страхування в Ощадбанку є поліс обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів - «Автоцивілка». За п’ять місяців реалізовано більше 27 тис. таких полісів. Протягом березня, квітня і травня Ощадбанк продемонстрував найкращий результат на ринку за кількістю оформлених полісів «Автоцивілки». Також популярним є страхування житла «на решту» - продукт «Захисти домівку». Його було презентовано лише у квітні, а на сьогодні вже оформлено більше 85 тис. полісів.

«Цього року було вирішено посилити діяльність на ринку банківського страхування. Вивчивши потреби людей, у квітні ми запропонували два нових продукти – «Захисти домівку» та «Оберіг». Вони одразу стали затребуваними. Серед переваг Ощадбанку – найбільш розгалужена мережа (4500 установ), швидке оформлення поліса. До речі, франшиза становить 0%, комісія за придбання поліса не стягується», – коментує директор департаменту роздрібного бізнесу Ощадбанку Валерія Малахова.

Ощадбанк співпрацює з  провідними страховими компаніями України.

Крім полісів «Захисти домівку» та «Автоцивілки» в Ощадбанку можна придбати ще 2 страхових продукти: «Лікар у дорозі» та «Оберіг».

Прес-служба Ощадбанку

08.06.2016

інші пропозиції