Ощадбанк розпочав встановлення інформаційно-платіжних терміналів у центрах обслуговування абонентів Укртелекому

Ощадбанк розпочав реалізацію пілотного проекту зі встановлення  інформаційно-платіжних терміналів у центрах обслуговування абонентів Укртелекому. Наразі 24 ІПТ встановлено в населених пунктах 5 областей України:  Закарпатської, Рівненської, Сумської, Херсонської та Черкаської.

За допомогою терміналів можна оплачувати не лише весь спектр послуг Укртелекому, а й житлово-комунальні рахунки, здійснювати платежі на вільні реквізити, переказ коштів між картками, в тому числі на картки інших банків, переглядати баланс карткового рахунку, отримувати міні-виписки за операціями та багато іншого. У терміналах самообслуговування Ощадбанку можна здійснити понад 100  операцій.

«Користування інформаційно-платіжними кіосками – один з способів заощадження часу. Впевнений, що абоненти Укртелекому оцінять можливість здійснення всіх необхідних платежів в одному терміналі», – зазначає заступник директора департаменту електронної комерції та платіжних засобів Ощадбанку Святослав Кацалап.

«Укртелеком працює над тим, щоб клієнту було зручно сплачувати за надані оператором послуги, - говорить директор корпоративних комунікацій Укртелекому  Михайло Шуранов. –  Термінали Ощадбанку в наших центрах обслуговування – це швидкий та сучасний спосіб оплати. До того ж, без комісії за послуги Укртелекому.  Сподіваємось, що наші клієнти будуть ними активно користуватись».

Мережа інформаційно-платіжних терміналів Ощадбанку налічує 1200 терміналів, розташованих по всій території України.

Прес-служба Ощадбанку

17.12.2015

інші пропозиції