Ощадний банк - серед банків з найкращою репутацією за підсумками III кварталу 2015 року

Дослідницька компанія NOKS FISHES оприлюднила результати синдикативного репутаційного дослідження Goodwill-фактор за результатами діяльності банків у III кварталі 2015 року.

Головними подіями за цей період у банківській сфері стало все, що пов'язано з її реформуванням, а саме очищення банківської системи від проблемних активів, початок кластеризації банків з боку НБУ, надання банками прозорої інформації про їх кінцевих власників. Експерти вважають, що в таких умовах успішними з репутаційної точки зору  стають банки, які отримують гарантії уряду, демонструють впевнену і агресивну лідерську ринкову стратегію та захищені підтримкою сильного нелокального банківського бренда.

Згідно з результатами глибинного інтерв'ювання представників трьох стейкхолдерських груп (фінансових журналістів, фінансових аналітиків та представників органів, що регулюють фінансовий ринок), Ощадний банк посів лідерські позиції, увійшовши до ТОП-5 за:

- оцінкою репутації банку серед 29 досліджуваних банків;

- оцінкою знання стейкхолдерами ситуації в банку;

- оцінкою медіа-активності банку;

- оцінкою якості медіа-резонансу;

Ощадний банк також опинився в лідерах щодо схвалення діяльності банку експертами, пройшовши за рік шлях з 29 місця до ТОП-10.

 

«Ощад змінив підхід до комунікації з клієнтами. Її ключові принципи: живе спілкування, діалог, а не монолог, простота і лаконічність. Зміни ми почали з себе, з колективу, прийнявши наш програмний документ - Маніфест. Ми змінили внутрішню ідеологічну платформу.  Багато хто її називає комунікаційною, я б назвав її нашою філософією. Якщо раніше слоганом Ощадбанку було «Завжди поруч», то тепер, пройшовши разом з країною через глибокі потрясіння і кардинальні зміни, це - «Мій банк. Моя країна», - зазначив голова правління Ощадбанку Андрій Пишний.

 

На думку Олександра Паращія, керівника аналітичної служби Concorde Capital, очищення ринку від проблемних банків в сучасних українських умовах не є синонімом автоматичного розширення ринкового конкурентного простору. В такій ситуації кращі результати (і репутаційні - в тому числі) матимуть ті банки, які (з погляду бізнес-процесів) першими повернуться до саме класичного банківського бізнесу - залучення коштів та кредитування економіки. А у сфері комунікацій з усіма цільовими аудиторіями - навчаться казати правду.

 

Синдикативне репутаційне дослідження Goodwill-фактор здійснюється з 2010 р. Воно передбачає щоквартальне опитування експертів – представників трьох стейкхолдерських груп (фінансових журналістів, інвестиційних аналітиків та представників регулятора) з метою виявлення їх ставлення до банків у розрізі різних репутаційних/тематичних блоків. У рамках проекту експерти оцінюють показники 29 українських банків.

Прес-служба Ощадбанку

09.12.2015

інші пропозиції