Андрій Пишний: «Наші відділення – наші робочі кабінети, їх у нас понад 4 тисячі»

Наші відділення – наші робочі кабінети. З такою ініціативою щодо роботи членів правління та керівників підрозділів вищої ланки у відділеннях виступив голова правління Ощадбанку Андрій Пишний.

«День у відділенні» – безстрокова ініціатива, яка стане регулярною складовою роботи керівної ланки Ощадбанку. Вона надасть можливість отримати живий відгук від клієнтів і втілити в життя їх побажання в рамках реалізації стратегії банку на 2015-2018 роки.

Один із принципів – керівництво банку буде працювати з клієнтами не лише у відділеннях Києва, але і в регіонах. Механізм проекту простий і дієвий: топ-керівник, пропрацювавши у відділенні робочий день як менеджер з обслуговування клієнтів, передає естафету наступному своєму колезі. Регулярно на засіданнях правління топ-менеджери обмінюватимуться інформацією, враженнями та робитимуть висновки, які втілюватимуться у відповідні рішення.

Розпочав естафету голова Ощадбанку Андрій Пишний. Сьогодні він працював у нововідкритому після капітального ремонту відділенні банку на Оболонському проспекті, 15. Символічно те, що рівно 40 років тому 1 грудня 1975 року в цьому ж будинку почала роботу центральна ощадна каса Мінського району столиці. На знакове відкриття оновленого відділення було запрошено клієнтів банку та голову Оболонської районної державної адміністрації Олександра Цибульщака.


«Те, що не змінювалось у цьому відділенні 40 років, ми виправили за рік. Змінили не просто зовнішній вигляд – змінили філософію роботи працівників і спілкування з клієнтом. Робота топ-менеджерів «у полях» не була характерна для Ощаду раніше. Але я і мої колеги до цього готові. Ми читаємо звіти колег і відгуки клієнтів у соціальних мережах, у письмових зверненнях і через електронну пошту, реагуємо на них. А тепер запроваджуємо практику прямої комунікації», – зазначив Андрій Пишний.

Банкір підкреслив, що це важливо, оскільки приймати управлінські рішення можна лише тоді, коли сам у деталях знаєш, які процеси насправді відбуваються в банку, особливо зараз, коли йде наскрізна модернізація та перехід на більш високі стандарти роботи.

«Хто найближче до клієнта? Відділення, його працівники. Це наша «остання миля», наша передова. І якщо вона спрацює, то спрацює вся система й ті зміни, які впроваджуються в рамках нашої стратегії. Інакше це «не літає». Отже, відділення є по суті нашими справжніми робочими кабінетами, куди приходять люди. І в нас у цій країні, певно, найбільше  таких кабінетів – понад чотири тисячі», – розповів банкір.

Люди, котрі впродовж сорока років були вірні Ощадбанку і цьому відділенню, та нові клієнти були вражені таким несподіваним кроком керівництва провідного державного банку та охоче висловлювали свої побажання та бачення змін.

Один з клієнтів, який обслуговується у відділенні за цією адресою з 1975 року, висловив таку думку: «Ми усім будинком чекали, коли відчиніться оновлене відділення, було цікаво як воно буде виглядати, як працювати - бо це вже наше рідне відділення. Я вражений та задоволений. Тепер тут тепло, красиво та зручно. Зараз в Ощадбанку я отримую пенсію, сплачую комунальні послуги та зберігаю трошки коштів і мені, звичайно, надалі буде приємно приходити в таке оновлене відділення».  

Другий клієнт теж із 40-річним стажем обслуговування в цьому відділенні, приніс унікальний раритет - першу пластикову картку «Ощадного банку Української РСР», яку було виготовлено до 1991 року. Йому запропонували та оформили «Мою картку» - вже від сучасного Ощадбанку.

Шановні клієнти, відсьогодні просимо не дивуватись, якщо в якомусь із відділень ви зустрінете співробітника з бейджем «голова правління» або «заступник голови правління». Відтепер це штатний режим роботи керівництва банку.

Користуйтесь цією ініціативою Ощадбанку. Звертайтесь до топ-менеджерів як за банківським обслуговуванням, так і за консультаціями щодо роботи банку та запланованих змін, що невдовзі будуть реалізовані.

Більше інформації, у тому числі фото, відео, у нашому медійному релізі, http://press.oschadnybank.com/andrij-pyshnyj-nashi-viddilennya-nashi-robochi-kabinety-yih-u-nas-ponad-4-tysyachi/

Прес-служба Ощадбанку







01.12.2015

інші пропозиції