Інформація щодо тимчасових обмежень із прийняття комунальних платежів Ощадбанком по Києву та області

Шановні клієнти!

Інформуємо, що в зв’язку з перенавантаженням інформаційної системи банку ми змушені тимчасово зменшити кількість операційних вікон, що приймають комунальні платежі у відділеннях Києва та області.

Прийміть щирі вибачення за завдані незручності. Ми працюємо над вирішенням проблеми та вважаємо своїм обов’язком пояснити Вам причину збою.

Ощадбанк проводить роботу з універсалізації операційних вікон. Тобто ми прагнемо, щоб кожен операціоніст мав змогу надати клієнту обслуговування з будь-якого питання в кожному операційному вікні. Це значно прискорить обслуговування у відділеннях та зменшить черги. Це «пілотний проект», він наразі в режимі тестування. Готуючись до періоду оплати комунальних послуг у цьому місяці, ми максимально збільшили кількість операційних вікон для приймання платежів: у Києві з 700 до 1 300 та успішно проводили тестування. Так, ми прагнемо подвоїти кількість точок обслуговування для Вашої зручності!

 На жаль, факт отримання платіжних квитанцій громадянами з запізненням – з 16.11.2015, значно збільшив одночасне звернення клієнтів до відділень Ощадбанку з метою оплати квитанцій. Паралельно зі збільшенням кількості вікон це призвело до перенавантаження системи. Тож ми змушені були прийняти рішення про тимчасове скорочення кількості операційно-касових вікон для відновлення роботи системи, що призвело до збільшення черг у відділеннях.

Важливо:

Ощадбанк продовжує приймати комунальні платежі в усіх своїх відділеннях.

Тимчасові незручності стосуються лише відділень Ощадного банку у Києві та області.

 Для забезпечення оплати комунальних платежів банком прийнято рішення:

1)  продовжити на 1 годину робочий день усіх відділень у Києві та області

2) забезпечити роботу відділень Києва і області у вихідні дні 21 та 22 листопада для прийняття комунальних платежів

 Додатково інформуємо, що від КМДА та ГІОЦ отримано підтвердження, що у зв’язку із пізньою розсилкою квитанцій знижка на оплату комунальних послуг в Києві буде надаватись до 25 листопада 2015р.

Наразі всі підрозділи Ощадбанку та компанії-партнера, програмний комплекс якої встановлено для проведення комунальних платежів через операційно-касові вікна та кіоски самообслуговування, працюють у посиленому режимі для якнайшвидшого відновлення обслуговування клієнтів у повному обсязі.

Ми сподіваємось на розуміння, адже прагнемо поліпшити роботу наших відділень для вашої зручності!

 

З повагою, колектив Ощадбанку

 

19.11.2015

інші пропозиції