«Нова Лінія» та Ощадбанк представляють новий сервіс з купівлі товарів онлайн

Національна мережа будівельно-господарських гіпермаркетів «Нова Лінія» та Ощадбанк презентують зручний сервіс – покупку товарів в Інтернет-магазині. Завдяки спільному проекту «Нової Лінії» та Ощадбанку користувачі платіжних карток мають можливість оформлювати і оплачувати покупки в режимі 24/7 в Інтернет-магазині «Нової Лінії». Це стало можливим завдяки Інтернет-еквайрингу Ощадбанку.

Нова клієнтоорієнтована послуга має суттєві переваги.

Це зручно. Купуючи в Інтернеті, клієнт не залежить від графіка роботи магазину та його розташування. Крім того, безготівковий розрахунок означає відсутність проблем з рештою. Покупець також має можливість користування кредитними коштами.

Це просто, зрозуміло та швидко. Завдяки зручному web-інтерфейсу оформлення, замовлення і оплата покупок виконуються за лічені хвилини. Замовлення можна здійснити без реєстрації – просто обрати потрібний товар і оформити заявку. До оплати приймаються картки платіжних систем MasterCard або Visa будь-якого банку.

Це економно. Тільки для Інтернет-магазину* передбачено акційну доставку товарів по Києву.

Це безпечно. Сервіс підтримує технологію 3D Secure ХML-протоколу (додаткова верифікація користувача платіжної картки).

Ощадбанк і «Нова Лінія» вже мають позитивний досвід співпраці. Відтак, банком встановлено 38 платіжних терміналів у гіпермаркетах цієї мережі в п’яти областях України ­– Полтавській, Закарпатській, Волинській, Запорізькій та Дніпропетровській.

 Публічне акціонерне товариство „Державний ощадний банк України” –  провідний український банк, що має найрозгалуженішу мережу установ. Він активно працює у всіх фінансових секторах. Серед його клієнтів найбільші компанії України. Ощадбанк – єдиний в Україні банк, що має закріплену законом державну гарантію повного збереження грошових коштів громадян, довірених банку. Ліцензія НБУ № 148 від 05.10.2011 р. Офіційний сайт –http://www.oschadnybank.com. Контакт-центр: 0 800 210 800 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів по території України).

Національна мережа декоративно-будівельних гіпермаркетів «Нова Лінія» - один з лідерів на ринку вітчизняного рітейлу в форматі Home Improvement і DIY. Основна стратегія компанії - завжди прислухатися до кожного покупця, розуміти, що йому необхідно і перебувати в постійному пошуку кращих пропозицій високоякісних товарів за найдоступнішими цінами.

Прес-служба Ощадбанку

08.10.2015

інші пропозиції