Ощадбанк розвиває дистанційні канали оплати комунальних платежів

Ощадбанк працює над покращенням якості обслуговування клієнтів. Зважаючи на те, що левову частку касових операцій в Ощадбанку займають операції з приймання комунальних платежів, одним із важливих напрямів розвитку є забезпечення здійснення цих операцій через дистанційні канали обслуговування.

На сьогодні в Ощадбанку вже реалізовано можливість здійснення оплати комунальних платежів через сайт банку. Для цього необхідно зареєструватися на сайті https://www.portmone.com.ua/r3/uk/oschadnybank/, обрати з переліку організацію, на користь якої бажаєте зробити платіж, та вказати реквізити платіжної картки Ощадбанку, для його здійснення. З метою заощадження свого часу клієнт має змогу самостійно налаштувати автоматичну оплату необхідних рахунків. У визначений день система щомісяця буде формувати необхідний платіж.

Крім того, клієнти банку мають можливість здійснювати поповнення рахунків мобільних операторів через банкомати Ощадбанку та систему «WEB-банкінг», а також здійснювати оплату CDMA-зв’язку та послуг IP-телефонії.

«Ми будемо і надалі розвивати дистанційні канали обслуговування для того, щоб кожен клієнт мав можливість обрати для себе найзручніший спосіб співпраці з банком. Відтак, у майбутньому ми плануємо доповнити функціонал системи «WEB-банкінг» операціями з оплати комунальних та інших платежів» - зазначив заступник голови правління Ощадбанку Антон Тютюн.

Прес-служба Ощадбанку

24.05.2013

інші пропозиції