Клієнти Ощадбанку можуть замовляти перевипуск карток на новий термін дистанційно

Ощадбанк пропонує своїм клієнтам новий зручний сервіс, що допоможе значно зекономити час та замовити перевипуск картки на новий термін, не відвідуючи банківське відділення.

Для перевипуску потрібно просто зателефонувати до Контакт-центру та скористатись новим автоматичним сервісом «Продовження терміну дії картки». Виконання операції триває лише 2 хвилини – слід обрати пункт меню «Продовження терміну дії картки» та, слідуючи голосовим підказкам, ввести номер картки й дату народження. На замовлення клієнта нову платіжну картку буде виготовлено та доставлено до відділення Ощадбанку, де обслуговується картковий рахунок. Вартість послуги – згідно з тарифами Ощадбанку за обслуговування платіжних карток.

«Ми постійно розширюємо спектр послуг банку, що покликані бути максимально зручними для клієнтів. Саме таким сервісом є автоматизація продовження дії картки. Крім того, що ця послуга економить час, нею можна скористатись у будь-який зручний момент, адже сервіс доступний 24 години на добу 7 днів на тиждень», – розповіла начальник Контакт-центру Ощадбанку Анна Старик.

Нагадуємо, що додатково автоматичні сервіси Контакт-центру дають змогу дізнаватись залишок на картковому рахунку та рахунку «Мобільні заощадження», підключити послугу «SMS-банкінг», зняти ПІН-блокування та активувати нову платіжну картку.

Контакт-центр Ощадбанку:

  • 0-800-210-800 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів по території України)
  • +38-044-363-01-33

fb-perevypusk-kartky (4).png

Прес-служба Ощадбанку

05.06.2015

інші пропозиції