«Енергетична політика 2.0: як споживачі можуть врятувати енергетику»- актуальна тема для Ощадбанку та суспільства в цілому

В нашому креативному кафе відбулась значна подія – було проведено перший майстер-клас для співробітників банку з багатьох запланованих. Тему було обрано дуже актуальну та сучасну як для нашого банку, так і для суспільства та країни в цілому – «Енергетична політика 2.0: як споживачі можуть врятувати енергетику»

Усі ми розуміємо, чому саме зараз енергетична галузь є пріоритетною для нашої держави. Україні потрібно подолати енергозалежність, зменшити енергоспоживання та замінити імпортні енергоресурси вітчизняними. На майстер-класі багато обговорювали чинники, що стримують розвиток ринку енергоефективності, цінність енергоефективності для економіки, моделі залучення населення до інвестування в енергоощадність, поведінкові зміни, відповідні банківській продукти, успішні кейси інших країн, а також те, чому лише зусиль банків недостатньо для зміни енергетичної моделі країни.

Основним спікером на майстер-класі був співзасновник громадської організації «greencubator» Роман Зінченко, який висловив таку точку зору: потрібно пробуджувати в людях віру в те, що саме вони можуть бути творцями змін в енергетиці. Варто об’єднувати людей, ідеї, які відкриють нові енергетичні горизонти, адже саме енергетика розкриває безліч можливостей – від тепла вдома холодною зимою до енергії міжпланетних польотів. Необхідно шукати шляхи просування технічних, соціальних та економічних інновацій для «розумної» енергетики. Освіта, підприємництво, соціальні інновації та медіа-ініціативи – ключові сфери спрямування зусиль. На думку спікера, енергоефективність – це звичка, ментальна реформа. Саме мозок є центром енергоефективної екосистеми, а ринком енергоощадності мають керувати власне споживачі. Ощадбанк разом з іншими учасниками ринку буде працювати над поведінковим дизайном. За словами Романа Зінченка, якщо не створюєш поведінку – втрачаєш ринок. Люди – ключовий рушій енергореформи.

З проектами Романа Зінченка можна ознайомитись  за посиланням.

Нагадуємо, що нещодавно ми відкрили Ощадкафе – креативний простір, комунікаційний портал «оф-лайн», місце для неформального інтелектуального зібрання, для зустрічі з клієнтами та партнерами, ощадбанківський форум, неофіційний інформаційний центр та просто місце відпочинку. Тож приєднуємось!

Прес-служба Ощадбанку

25.05.2015

інші пропозиції