Кількість користувачів WEB-банкінгу «Ощад-24/7» перевищила півмільйона

З початку 2015 року кількість користувачів WEB-банкінгу «Ощад-24/7» зросла майже вдвічі та станом на 22 травня  перевищила півмільйона.

Щомісяця клієнти банку здійснюють у  системі понад 250 тисяч операцій. Найбільш затребуваною послугою є переказ коштів на картки. Таких операцій з початку поточного року здійснено більше 350 тис. Традиційно популярна також оплата послуг, зокрема поповнення рахунків операторів мобільного та СDМА-зв’язку, ІР-телефонії тощо.

«Ми цілеспрямовано заохочуємо наших клієнтів до обслуговування онлайн. Наше стратегічне завдання – зробити мультиканальні сервіси максимально зручними, щоб клієнти могли швидко та безпечно, не виходячи з дому або офісу, здійснити всі необхідні операції у WEB- та Mobile-банкінгу. Тому ми постійно розвиваємо та вдосконалюємо їх», – розповів директор департаменту електронної комерції та платіжних засобів Ощадбанку Володимир Москаленко

У травні п.р. Ощадбанк удосконалив маркетинговий модуль WEB-банкінгу, який є важливим інструментом комунікації з клієнтом. Поліпшення стосується як візуальних змін, так і функціоналу.

У користувачів «Ощад-24/7» з’явилась можливість вести комунікацію зі співробітниками банку по захищеному каналу зі свого WEB-банкінгу. Для цього створено опцію «Зворотній зв'язок». Кардинально змінено закладку «Картки і рахунки». Відтепер там міститься перелік усіх карток і рахунків клієнта з можливістю відображення навіть закритих. Назви своїм карткам та рахункам клієнти можуть давати самостійно. Крім банерної реклами, можна ознайомитись із пропозиціями банку на відповідній закладці. Інформацію викладено в цікавій інфографіці з можливістю подальшого переходу на сторінку для оформлення пропозиції. Комунікація банку з клієнтом тепер здійснюється за допомогою його особистої поштової скриньки, на яку направляється важлива інформація, новини та акції.

Система «Ощад-24/7» дає змогу цілодобово контролювати власні рахунки та здійснювати банківські операції з будь-якої точки світу через Інтернет. Крім основних операцій з рахунками та платіжними картками клієнти можуть відкривати віртуальні картки, самостійно встановлювати ліміти на операції по картці та визначати перелік країн, в яких дозволено їх проведення, придбавати електронні квитки на різні види транспорту, здійснювати грошові перекази в системі «Швидка копійка».

Прес-служба Ощадбанку

25.05.2015

інші пропозиції