В Ощадбанку розпочала роботу служба цілодобової клієнтської підтримки

З метою підвищення якості обслуговування держателів платіжних карток та забезпечення відповідності вимогам правил міжнародних платіжних систем в Ощадбанку розпочала свою роботу цілодобова телефонна лінія клієнтської підтримки.

Відтепер клієнти Ощадбанку мають змогу у будь-який час скористатись телефонами (044) 247 84 18 або 8 800 501 62 20 (безкоштовний по Україні) для постановки картки в стоп-лист (ця операція здійснюється за дзвінком клієнта та після його ідентифікації за номером картки, кодовим словом, іншими персональними даними). Оператори телефонної лінії клієнтської підтримки також надають інформацію щодо різноманітних питань обслуговування платіжних карток, тарифів банку, місця розташування банкоматів; консультації щодо інших нестандартних ситуацій, які можуть виникнути за операціями із платіжними картками.

04.01.2007

інші пропозиції