Кількість користувачів WEB-банкінгу «Ощад-24/7» перевищила 360 тисяч

У WEB-банкінгу «Ощад-24/7» зареєструвався 360-тисячний клієнт. Щомісяця здійснюється понад 250 тисяч операцій.

Ощадбанк постійно працює над розширенням можливостей  WEB-банкінгу «Ощад 24/7». Так, у 2014 році для користувачів WEB-банкінг «Ощад 24/7» став доступним сервіс  оплати електронних квитків на різні види транспорту. Крім цього, клієнти отримали можливість відкривати Віртуальні картки, самостійно визначати перелік країн, в яких дозволено проведення операцій по картці, та встановлювати ліміти на проведення операцій, а також  здійснювати перекази за системою  грошових переказів «Швидка копійка».

«Ми перебуваємо у постійному розвитку та вдосконаленні наших послуг та сервісів, розуміючи, що клієнти очікують від нас якості, комфорту та ширших можливостей для себе. Сьогодні активно працюємо над новим функціоналом, який забезпечить здійснення переказів з однієї із міжнародних систем грошових переказів на картку клієнта, введення платежів на вільні реквізити та миттєві перекази на картки зарубіжних банків», - поділився планами на поточний рік директор департаменту електронної комерції та платіжних засобів Ощадбанку Володимир Москаленко.

 

Система «WEB-банкінг «Ощад-24/7» дає змогу цілодобово  контролювати власні рахунки та здійснювати банківські операції з будь-якої точки світу через Інтернет. Серед можливостей системи «WEB-банкінг «Ощад-24/7»  інформування про залишок коштів;  перегляд історії операцій;  формування виписки;  переказ коштів між картками   з/на рахунок «Мобільні заощадження»; блокування/розблокування картки; створення шаблонів та постійних платіжних доручень для швидкого переказу коштів;  зміна або відновлення пароля доступу до системи «WEB-банкінг «Ощад-24/7»; поповнення рахунків операторів мобільного зв’язку, СDМА-зв’язку та ІР-телефонії;  управління лімітами по платіжній картці.

 

Прес-служба Ощадбанку 

25.02.2015

інші пропозиції