Ощадбанк пропонує клієнтам оцінити роботу відділень нового формату

У рамках стратегічного напрямку «Ми змінюємось!» Ощадбанк пропонує клієнтам оцінити роботу відділень нового формату.

 

Клієнтам, які користуються послугами відділень нового типу, пропонується можливість оцінити якість роботи цих відділень, а саме:

ü  проставивши оцінку в автоматичному режимі телефонного дзвінка, який буде адресовано клієнтам на наступний день після користування послугою у відділені;

ü  відправивши безкоштовне SMS-повідомлення з цифрою під час або одразу після отримання послуги у відділенні.

 

Безпосередня участь клієнтів у реформах обслуговування є вкрай актуальною для банку – це надасть можливість оперативно реагувати на будь-які відхилення в якості обслуговування.

«Модернізуючи наші відділення та підхід до обслуговування,  ми маємо знати думку тих, для кого ми все це робимо, – наших клієнтів. Ця опція дасть можливість  оперативно слідкувати за якістю роботи установ нового типу. А володіючи інформацією, ми матимемо змогу оперативно впливати на хід проекту зі вдосконалення відділень. Для нас дуже важлива ваша оцінка. Отже, ми запрошуємо клієнтів до активної співпраці», – наголосив  директор  департаменту електронної комерції та платіжних засобів Ощадбанку Володимир Москаленко.

Відділення Ощадбанку нового формату – це не лише сучасний дизайн приміщення, а й нові стандарти якості обслуговування. Ощадбанк приділяє особливу увагу навчанню й підвищенню кваліфікації персоналу, адже ми працюємо для людей і  розуміємо, що кваліфікований і клієнтоорієнтований персонал такий же важливий в роботі банку, як сучасні технології та інновації.

 

Для зручності клієнтів у кожному відділенні нового формату буде розміщено детальну інструкцію.

 


27.11.2014

інші пропозиції