Ощадбанк модернізує роботу Контакт-центру

Ощадбанк розпочав модернізацію Контакт-центру. Це зумовлено збільшенням кількості звернень громадян вдвічі лише за останні півроку. Модернізація надасть можливість створити один з найбільш ефективних колл-центрів країни, втричі збільшивши кількість консультацій на день як щодо обслуговування держателів платіжних карток, так і щодо інших послуг банку.  Перший її етап  буде завершено вже до кінця цього року.

 «Ми дійсно спостерігаємо підвищення інтересу до Ощадбанку, його послуг та сервісів з боку наявних та потенційних клієнтів. Якщо на початку року середньомісячна кількість звернень до нашого Контакт-центру становила 600 тис., то з травня вона зросла більш ніж удвічі. Спочатку ми вважали, що це тимчасове сезонне явище, пов’язане з подіями в країні, з міграцією частини населення з областей, в яких відбуваються бойові дії. Проте, відстеживши цей процес, ми переконались у тому, що такий обсяг звернень є нашим стандартом. Сьогодні можна впевнено стверджувати, що нам телефонують у середньому понад 1,2 млн. разів на місяць», – коментує начальник Контакт-центру Ощадбанку Анна Старик.

«Банк активно змінюється, і це якісні позитивні зміни на всіх рівнях. Це відчули наші клієнти – як давні, так і нові. Вони відгукнулись на нашу нову комунікаційну платформу, виявивши бажання співпрацювати з Ощадбанком. Як результат – суттєве збільшення кількості звернень до Контакт-центру. Ми розуміємо, що зараз існують певні труднощі із з’єднанням з операторами, тому й розпочали процес масштабної модернізації Контакт-центру. Зовсім скоро кожний клієнт зможе вчасно отримувати професійну консультацію наших фахівців», – зазначає Антон Тютюн.

Разом із тим клієнти банку дедалі активніше користуються автоматичними послугами Контакт-центру (IVR-сервіс), адже це швидкий спосіб отримання інформації та виконання операцій без участі оператора. Частка таких звернень становить більше 50%. Крім того, сучасні сервіси Ощадбанку – веб-банкінг, мобільний банкінг – надають клієнтам можливість у режимі он-лайн без черг дізнаватись інформацію про стан своїх карткових та поточних рахунків, здійснювати перекази між ними та багато іншого. 

 

Прес-служба Ощадбанку

30.10.2014

інші пропозиції