Ощадбанк вдосконалює рівень підготовки персоналу за допомогою передових технологій навчання

На базі Полтавського та Одеського обласних управлінь Ощадбанку 9 – 10 та 16 – 17 жовтня п.р. для співробітників відділень нового формату за участю компанії MasterCard проводились навчально-практичні семінари.

Поставлена керівництвом банку стратегічна мета щодо модернізації та оновлення мережі відділень Ощадбанку потребує вдосконалення знань співробітників за допомогою передових технологій навчання. Завдяки багаторічній плідній співпраці Ощадбанку та компанії MasterCard здійснюється постійний обмін прогресивними технологіями продажів банківських продуктів та налагодження комунікацій з клієнтами.

До семінарів було залучено більше 120 працівників відділень нового формату зі всіх областей України. Під час навчання співробітники Ощадбанку отримали не лише теоретичні навички, а й здійснили практичне закріплення отриманих знань завдяки моделюванню робочих ситуацій. Вони змогли переконатись у тому, що одним з найважливіших факторів підвищення продажів банківських продуктів є перш за все ефективне спілкування з клієнтом, а не тільки знання нормативної бази та спектра продуктів і послуг.

«Ощадбанк змінюється. Зовсім нова якість сервісу, комунікацій, нові вимоги до співробітників. Ми усвідомлюємо, що рівень сервісу в наших відділеннях буває не найкращим, і приділяємо велику увагу його підвищенню. Особливо це стосується відділень нового формату, що відкриваються щотижня. Завдяки плідній співпраці з компанією MasterCard наші працівники мають можливість якісно вдосконалювати свої вміння та навички. Ми піднімаємо планку підготовки персоналу на значно вищий щабель», – зауважив заступник голови правління Ощадбанку Антон Тютюн.

Кількість установ нового формату постійно збільшується. Ощадбанк перетворюється на сучасну банківську установу з кваліфікованим персоналом та високим рівнем обслуговування всіх категорій клієнтів.

Прес-служба Ощадбанку 

28.10.2014

інші пропозиції