Ощадбанк оголошує конкурсний відбір серед розробників ПЗ для автоматизації системи приймання платежів від населення

Функціональні вимоги до системи приймання платежів від населення (далі - СППН)

Система призначена для автоматизації процесів виконання, контролю та аналізу платежів населення (платників) на користь третіх осіб (отримувачів) через платіжні інструменти Ощадбанку. Інтерфейс системи має бути реалізовано українською мовою.

1. Цілі розробки та впровадження СППН:

- мінімізація часу на обслуговування одного платника в операційній касі;

- мінімізація черг до кас за рахунок самообслуговування платників;

- мінімізація помилок та витрат на наступний контроль і обробку платежів;

- мінімізація витрат на обслуговування бізнес-процесів прийняття та проведення платежів;

- можливість забезпечення екстериторіальних платежів;

- надання платникам нових послуг:

· самостійне ведення платіжного профілю;

· створення та редагування шаблонів сплати в платіжному профілі платника зі збереженням історії здійснення платежів (сума платежу, дата тощо);

· відображення у всіх точках продажу платіжного профілю (каса, кіоск, сайт, WEB-банкінг, мобільний банкінг), можливість перегляду/друку квитанцій/виписок;

· можливість друку попередньо сплачених /новостворених квитанцій з СППН;

· можливість підготовки будь-яких платежів за готовими шаблонами та сплати через будь яку точку продажу (каса, кіоск, сайт, WEB-банкінг, мобільний банкінг);

· можливість отримання електронних квитанцій про сплату на e-mail;

- автоматизація взаємодії з отримувачами платежів через виділений он-лайн-інтерфейс отримувача;

- створення системи аналізу процесів обробки платежів у масштабах банку.

2. СППН має забезпечити таку функціональність:

· централізоване проведення платежів від приймання платіжного доручення платника до перерахування коштів на рахунок отримувача по всій Україні;

· повний операційний цикл касира по платежах населення;

· повний операційний цикл бухгалтера по платежах населення;

· повний централізований операційний цикл ведення договорів з отримувачами від введення нового договору/продукту до блокування договору;

· процеси інформаційного обміну та розрахунків з отримувачами;

· контроль та претензійна робота по прийнятих платежах;

· процеси ведення платником власних платіжних профілів зі збереженням всієї історії;

· централізація та взаємодія (он-лайн-обмін інформацією) з усіма АБС регіональних управлінь банку;

· у системі має бути реалізований централізований довідник договорів, що взаємодіє з електронним архівом;

· синхронізація з електронним архівом та процесинговим центром;

· система повинна імпортувати дані з децентралізованих баз отримувачів;

· створення окремого он-лайн-інтерфейсу отримувача з можливістю вивантаження даних про сплату;

· створення звітних форм по контрагентах для аналітики даних;

· використання електронного цифрового підпису.

3. СППН буде використовуватись на таких об’єктах:

В операційних відділеннях банку (робочі місця касира, старшого касира, пристрої самостійної підготовки та/або оплати платежів – кіоски самообслуговування, експрес-каси).

У регіональних управліннях та підпорядкованих підрозділах (робочі місця контролера-ревізора, спеціаліста по веденню договорів/продуктів, бухгалтера).

У центральних підрозділах банку (робочі місця спеціаліста по веденню договорів/продуктів, аналітика, адміністраторів СППН).

За межами банку (засоби самообслуговування платників – кіоски самообслуговування, сайт, WEB-банкінг, мобільний банкінг, засоби самообслуговування отримувачів – білінг, звітність).

Додаткові вимоги:

· Наявність представництва/офісу компанії-заявника на території України.

· Проведення обов’язкового навчання користувачів функціоналу СППН (у розрізі всіх відповідальних підрозділів банку).

Пропозиції надсилати до 26 вересня 2014 р. на поштову скриньку ZhestovskayaVK@oschadbank.ua, контактна особа - Жестовська Вікторія Костянтинівна, тел.: 247-37-25.

АТ «Ощадбанк» 

29.08.2014

інші пропозиції