Кількість терміналів Ощадбанку у торговельно-сервісній мережі перевищила 12 тис. од.

Кількість терміналів Ощадбанку в торговельно-сервісній мережі перевищила 12 тис. од. Загалом, за даними НБУ Ощадбанк продемонстрував найбільший на еквайринговому ринку приріст кількості торгових терміналів у першому півріччі 2014 року.

На еквайринговому обслуговуванні в Ощадбанку перебувають майже 8 тисяч підприємств торгівлі та сервісу, зокрема заклади швидкого харчування МакДональдз в Україні, будівельні гіпермаркети «Епіцентр» та «Нова Лінія», супермаркети електроніки та побутової техніки «Ельдорадо» та «Технополіс», гіпермаркети «Ашан», «Велмарт», супермаркети «Велика Кишеня», «Вопак», «Абсолют», мережа АЗС WOG, аптеки «Бажаємо здоров’я», «Аптека Низьких Цін» та інші.

Перевагами Ощадбанку як партнера з торгового еквайрингу є не тільки забезпечення фінансових розрахунків, широке географічне покриття та висока якість надання послуг завдяки власному процесинговому центру. Термінали Ощадбанку приймають до оплати картки трьох платіжних систем: MasterCard, Visa та внутрішньодержавної – НСМЕП, що повністю відповідає актуальним вимогам сучасного ринку. Крім цього, банк надає послуги еквайрингу й Інтернет-магазинам. Технологія 3D Secure гарантує їм повну безпеку операцій.

На думку заступника директора департаменту електронної комерції та платіжних засобів – начальника управління торгового еквайрингу Ощадбанку Наталії Войтович, лідируючі позиції за напрямом торгового еквайрингу наразі можуть посісти лише банки, готові інвестувати не тільки в кількість одиниць техніки, а й в очікування покупців.

«Ощадбанк вийшов на ринок торгового еквайрингу в 2011 році й був тоді лише 32-м у відповідному рейтингу банків. За три роки здійснено колосальну роботу з впровадження інновацій в розрахунках картками, завдяки чому забезпечено високий рівень сервісу й набуто динаміки росту. Саме Ощадбанк впровадив оплату картками через термінали банку на перших в Україні касах самообслуговування в мережі супермаркетів «Велика Кишеня» та «Велмарт», а також – вперше – інноваційну систему оплати за допомогою безконтактних карток Visa payWave та MasterCard PayPass у мережі МакДональдз в Україні. Наприкінці року кожний п’ятий термінал банку матиме зчитувач contactless для підтримки NFC-платежів, що вже набирають популярності серед покупців», – аргументує Наталія Войтович.

У планах Ощадбанку – входження до трійки лідерів торгового еквайрингу до кінця 2014 року. 

Прес-служба Ощадбанку 

28.08.2014

інші пропозиції