Інформація для клієнтів філій – Донецького та Луганського обласних управлінь АТ «Ощадбанк»

Шановні клієнти!

 

Публічне акціонерне товариство «Державний ощадний банк України» (далі – АТ «Ощадбанк») інформує про порядок обслуговування клієнтів філій – Донецького та Луганського обласних управлінь АТ «Ощадбанк».

 

Інформація щодо порядку обслуговування діючих клієнтів філій Донецького та Луганського обласних управлінь АТ «Ощадбанк», у тому числі тих, які переселяються з зони проведення антитерористичної операції до інших областей України

 

Власники карткових рахунків можуть поповнювати карткові рахунки та отримувати готівкові кошти з рахунків у будь-якому банкоматі та/або відділенні АТ «Ощадбанк» на території України з використанням картки.

Власники карткових рахунків можуть здійснювати погашення заборгованості за кредитними лініями:

 - готівкою через каси установ АТ «Ощадбанк», банкомати та інформаційно-платіжні термінали,

- безготівковим шляхом з інших карткових рахунків через банкомати, WEB-банкінг, мобільний банкінг та з рахунків в інших банках, у т.ч. з використанням послуг міжнародних платіжних систем VISA Money Transfer або MasterCard MoneySend, що надають можливість здійснювати переказ у будь-якій валюті з іншого рахунку, відкритого в установі будь-якого банку.

 

У разі відсутності картки клієнт може звернутись до будь-якого відділення АТ «Ощадбанк» та відкрити новий поточний рахунок із використанням картки та отримати миттєву картку VisaInstant, після чого через систему WEB-банкінг або мобільний банкінг здійснити переказ коштів з карткового рахунку, відкритого в філії Донецькому/Луганському обласному управлінні АТ «Ощадбанк» (картка до рахунку, відкритого в філії Донецькому/Луганському обласному управлінні АТ «Ощадбанк», повинна бути діючою, не заблокованою та підключеною до WEB-банкінгу), на новий картковий рахунок. Звертаємо Вашу увагу на те, що за здійснення переказу буде стягнено комісію згідно з Тарифами за обслуговування поточного рахунку з використанням платіжної картки.

 

Якщо строк дії картки закінчився, держателі платіжних карток можуть здійснити перевипуск картки (в т.ч. додаткової), звернувшись до Контакт-центру АТ «Ощадбанк» за тел.: 0-800-210-800 або 044 363-01-33, та після здійснення ідентифікації  працівником  Контакт-центру обов’язково вказати відділення, до якого має бути доставлена нова картка.

 

Для зміни лімітів за платіжними картками на строк до закінчення поточної доби держателі карток можуть звернутись до Контакт-центру АТ «Ощадбанк». У разі необхідності змінити ліміти на строк, що перевищує 1 добу, держателі платіжних карток можуть звернутись до будь-якого відділення АТ «Ощадбанк» із відповідною заявою.

 

Власники карткових рахунків можуть переглядати інформацію щодо всіх проведених операцій за платіжними картками або самостійно формувати виписки засобами WEB-банкінгу або мобільного банкінгу. Власники карткових рахунків можуть звернутись для отримання виписки за картковим рахунком або довідки про залишок коштів на рахунку до будь-якого відділення АТ «Ощадбанк».

 

Інформація щодо порядку обслуговування фізичних осіб, які переселяються з зони проведення антитерористичної операції до інших областей України та виявляють бажання стати клієнтами АТ «Ощадбанк»

 

Громадяни, які переселяються з зони проведення антитерористичної операції до інших областей України, та звертаються до АТ «Ощадбанк» з метою відкриття карткових рахунків для отримання державної цільової допомоги, пенсії, заробітної плати, мають надати довідку про реєстрацію місця проживання/перебування особи.

 

Інформацію про установи АТ «Ощадбанк» усіх рівнів на території України можна дізнатись за посиланням http://www.oschadbank.ua/ua/branches_atms/branches/ або в Контакт-центрі за тел: +380 800 210 800.

 

Інформація для власників поточних та депозитних рахунків, відкритих в установах філій Донецького та Луганського обласних управлінь  АТ «Ощадбанк»

У разі бажання отримати кошти з поточного чи депозитного рахунку, відкритого в установах філій – Донецького та Луганського обласних управлінь АТ «Ощадбанк», власник рахунку має звернутись до будь-якої установи Ощадбанку (крім ТВБВ IV типу).

 

Вкладнику необхідно пред’явити:

-                     паспорт;

-                     облікову картку платника податків (ідентифікаційний номер) (за наявності);

-                     довідку про реєстрацію місця проживання/перебування особи (за наявності);

-                     ощадну книжку (в разі бажання перерахувати всю суму коштів, що знаходиться на рахунку);

-                     примірник договору банківського вкладу/договору банківського рахунку (за наявності).

 

У разі втрати ощадної книжки вкладник додатково подає відповідну заяву.

 

Ідентифікація та обслуговування вкладників філій – Донецького та Луганського обласних управлінь АТ «Ощадбанк»  здійснюється за паспортом або документом, що його замінює.

 

Таким клієнтам відкриваються поточні або депозитні рахунки.

 

Кошти виплачуються шляхом зарахування на новий поточний або депозитний рахунок, відкритий в установі, до якої звернувся вкладник філій – Донецького або Луганського обласних управлінь АТ «Ощадбанк».

Кошти клієнтам філії – Луганського обласного управління АТ «Ощадбанк» перераховуються з відділень, де були відкриті рахунки, в разі можливості здійснення операцій такими відділеннями.

 

Враховуючи складну ситуацію в Донецькій та Луганській областях, клієнти можуть зателефонувати до Контакт-центру АТ «Ощадбанк» та:

 

• отримати інформацію щодо розташування та режиму роботи установ АТ «Ощадбанк»;

• повідомити, в якому відділенні їм буде зручно обслуговуватись.


Контакт-центр: 0-800-210-800 або 044-363-01-33

 

АТ «Ощадбанк»

12.08.2014

інші пропозиції