Контакт-центр Ощадбанку розпочав свою роботу

В Ощадбанку розпочав свою роботу власний Контакт-центр - інформаційно-довідкова служба телефонної підтримки клієнтів.
Зателефонувавши за номером 0-800-210-800, клієнти зможуть оперативно отримати професійну консультацію щодо послуг Ощадбанку, а саме: про умови кредитних та депозитних продуктів, курси валют, тарифи за грошовими переказами, акційні пропозиції, порядок випуску та умови обслуговування платіжних карток, уточнити адресу найближчого банкомату та відділення банку. Всі дзвінки до Контакт-центру зі стаціонарних телефонів безкоштовні по території України. Контакт-центр обслуговує клієнтів 7 днів на тиждень без вихідних. В рамках роботи Контакт-центру триває робота „Лінії підтримки вкладників Родовід Банку”.
Як розповідає начальник Контакт-центру Ощадбанку Анна Старик, „Контакт-центр вже пройшов успішну апробацію під час участі у процесі виплат вкладникам Родовід Банку. За три місяці роботи нашою службою було оброблено понад 200 тис. дзвінків від клієнтів Родовід Банку. Сьогодні, коли напруга спала, ми можемо зосередитись безпосередньо на консультаційному супроводженні існуючих та потенційних клієнтів Ощадбанку. Контакт-центр готовий до обслуговування великої кількості телефонних звернень, що є можливим завдяки використанню сучасних технологій, однією з яких, є Система автоматичної взаємодії, привітання якої почує кожен, хто зателефонує до Контакт-центру. Крім того, кожен запит клієнта фіксується і зберігається у CRM-системі. Основною задачею роботи Контакт-центру є забезпечення швидкого і доступного сервісу для наших клієнтів».
Заступник голови правління Ощадбанку Антон Тютюн вважає сучасний Контакт-центр потужним інструментом для взаємодії з клієнтами, що дозволить банку підняти стандарти клієнтського обслуговування на якісно новий рівень. На початковому етапі Контакт-Центр здійснюватимете інформаційну підтримку всієї продуктової лінійки банківських продуктів. Наступним етапом розвитку буде переорієнтація із інформаційного центру на канал продажів банківських продуктів і послуг.
Запуск Контакт-центру є результатом співпраці Ощадбанку та компанії „Е-консалтинг”. Завдяки впровадженню Контакт-центру на платформі Microsoft Dynamics (tm) CRM було здійснено організовану схему виплат депозитів вкладникам Родовід Банку через Ощадбанк. Інтеграція Контакт-центру з CRM дала змогу надати кожному вкладнику диференційований рівень обслуговування залежно від його пріоритетності з використанням технології "Клієнт одним поглядом".
АТ „Ощадбанк”
Публічне акціонерне товариство „Державний ощадний банк України” – один із найбільших фінансових інститутів української держави, що має найрозгалуженішу мережу установ. Це єдиний в Україні банк, що має закріплену законом державну гарантію повного збереження грошових коштів та інших цінностей громадян, довірених банку. Лідер рейтингу динамічності українських банків „ТОП-100 кращих компаній України»” (2010 р.). Увійшов у трійку лідерів „Рейтингу надійності банківських вкладів”, презентованого „Економічною правдою” (2011 р.). Переможець I Міжнародного конкурсу «Кращі банки ГУАМ – 2010” у номінації „Найбільш відкритий та прозорий банк ГУАМ”. Перше місце у рейтингу надійності українських банків за результатами роботи у I кварталі 2011 року за версією РА „Стандарт-Рейтинг”.
Основні показники банку станом на 01.07.2011 р.: власний капітал - 17,4 млрд. грн.; обсяг кредитного портфеля – 55,7 млрд. грн.;  фінансовий результат – 247,4 млн. грн.

15.07.2011

інші пропозиції