Кількість користувачів WEB-банкінгу «Ощад-24/7» перевищила 150 тисяч

Кількість користувачів WEB-банкінгу «Ощад-24/7» перевищила 150 тисяч. Щомісяця до системи підключається понад 10 тисяч клієнтів.

Заступник голови правління Ощадбанку Антон Тютюн оцінює такі цифри як дуже гарний показник для системи, яка працює лише трохи більше року.

«Це є свідченням того, що такий сервіс, як WEB-банкінг, є одним із найбільш затребуваних серед клієнтів, які надають перевагу сучасним технологіям дистанційного обслуговування. Його плюси очевидні: швидкість, безпека, економія часу та коштів клієнта, а отже, комфорт і вигода. Саме тому правління Ощадбанку вважає розвиток альтернативних каналів продажів одним з найпріоритетніших напрямів», – зазначив Антон Тютюн.

Система дає змогу 24 години на добу 7 днів на тиждень контролювати власні рахунки та здійснювати банківські операції з будь-якої точки світу через Інтернет. Серед можливостей системи «WEB-банкінг «Ощад-24/7»:

· інформування про залишок коштів;

· перегляд історії операцій;

· формування виписки;

· переказ коштів між картками;

· переказ коштів з/на рахунок «Мобільні заощадження»;

· блокування/розблокування картки;

· створення шаблонів та постійних платіжних доручень для швидкого переказу коштів;

· зміна або відновлення пароля доступу до системи «WEB-банкінг «Ощад-24/7»;

· поповнення рахунків операторів мобільного зв’язку, СDМА-зв’язку та ІР-телефонії;

· управління лімітами по платіжній картці.

«У наших найближчих планах щодо WEB-банкінгу «Ощад-24/7» – розширення можливостей управління картковими лімітами, інтеграція з власною системою грошових переказів «Швидка копійка», перегляд основних параметрів клієнтських договорів та інформування про залишки коштів на депозитних, поточних, кредитних рахунках клієнтів в режимі онлайн», – розповів банкір.

Прес-служба Ощадбанку  

01.07.2014

інші пропозиції