Ощадбанк підтримує корпоративних клієнтів вигідними тарифами на обслуговування

Реалізуючи клієнтоспрямовану стратегію розвитку, Ощадбанк розробив і впроваджує нову тарифну політику розрахунково-касового обслуговування (РКО) для підтримки своїх теперішніх і майбутніх корпоративних клієнтів.

Нова політика передбачає вигідні тарифи і орієнтована на різні типи підприємств – як приватних підприємців та представників малого й середнього бізнесу, так і великих компаній і корпорацій.

Нова лінійка тарифних пакетів, таких як «Бізнес», «Бізнес+» та «Зручна готівка»,допоможе клієнтам отримати ключовий пакет банківських послуг при мінімальній вартості та надасть можливість удосконалити управління готівковими коштами й оптимізувати витрати на банківське обслуговування, зокрема на РКО.

«Корпоративний бізнес, як і вся країна, переживає зараз складні часи і потребує належної підтримки від держави та банків. У Ощадбанку добре розуміють, що ефективна робота корпоративного сектору – це запорука стабілізації економічної ситуації в Україні, яка безпосередньо впливає на якість та рівень життя кожної української родини. Тому Ощадбанк і надалі впроваджуватиме для своїх клієнтів нові вигідні пропозиції, зосереджені на їхніх потребах. Ми запрошуємо компанії та підприємства ставати нашими клієнтами, бо це вигідно для розвитку їх бізнесу», – зазначає голова правління Ощадбанку Андрій Пишний.

Ощадбанк більш ніж за двадцять років має репутацію надійного партнера багатьох корпоративних клієнтів, серед яких провідні національні компанії та державні підприємства. Співпрацю з ними в Ощадбанку сприймають як вияв високої довіри на взаємовигідних засадах, що покликана забезпечити економічний суверенітет нашої держави.

Прес-служба Ощадбанку 

08.04.2014

інші пропозиції