Ощадбанк у соціальних медіа

Ощадбанк впроваджує сучасні канали взаємодії з клієнтами. Зокрема, відтепер кожен бажаючий може завітати на сторінку державного банку у соціальній мережіFacebook (http://www.facebook.com/oschadbank).

Відвідуючи цю Інтернет-сторінку, користувач має змогу дізнаватися останні новини Ощадбанку, легко знаходити потрібну інформацію тощо. В майбутньому планується значно розширити можливості цієї сторінки щодо представлених на ній сервісів.

Багато цікавої і корисної інформації клієнти також зможуть відшукати на щойно оновленій сторінці Ощадбанку в Інтернет-енциклопедії „Вікіпедія”. Крім того, Ощадбанк створив свій канал на популярному відеохостингу «YouTube» (http://www.youtube.com/user/Oschadbank?feature=CD0QwRs%3D).

Відтак дізнатись більше про Ощадбанк усі охочі можуть не тільки на Інтернет-сайті Ощадбанку, а й у різних соціальних медіа.

«Ощадбанк традиційно обслуговує пенсіонерів, працівників бюджетної сфери, соціально незахищені верстви населення. Наша мережа відділень розташована не тільки у великих містах, а й у найвіддаленіших куточках країни. Проте в нас існує розуміння про необхідність розвитку взаємовідносин і з іншими категоріями населення – середнім класом та заможними клієнтами. Для цього багато чого вже зроблено – створено сучасний Контакт-центр, впроваджено новий сайт банку. Постійно розширюється мережа банкоматів та POS-терміналів на підприємствах торгівлі та сервісу, з’являються нові продукти, насамперед карткові, також ми приділяємо увагу підвищенню якості обслуговування. Саме тому, розуміючи потреби таких клієнтів, ми робимо перші впевнені кроки щодо присутності банку в соціальних медіа. Звичайно, ми не зупинятимемося на досягнутому і надалі будем розширювати рамки взаємодії з клієнтами, використовуючи для цього найсучасніші канали. В найближчому майбутньому на клієнтів чекає сучасний багатофункціональний Інтернет- та мобільний банкінг», - зазначив заступник голови правління Ощадбанку Антон Тютюн.

Прес-служба Ощадбанку

26.09.2012

інші пропозиції