У WEB-банкінгу «Ощад-24/7» зареєструвався 100-тисячний клієнт

Цього тижня 100-тисячний клієнт Ощадбанку долучився до великої родини користувачів сучасної системи дистанційного обслуговування клієнтів «WEB-банкінг «Ощад-24/7».

Система дає змогу 24 години на добу, 7 днів на тиждень контролювати власні рахунки та здійснювати банківські операції з будь-якої точки світу через мережу Інтернет. Серед можливостей системи «WEB-банкінг «Ощад-24/7»:

· інформування про залишок коштів;

· перегляд історії операцій;

· формування виписки;

· переказ коштів між картками;

· переказ коштів з/на рахунок «Мобільні заощадження»;

· блокування/розблокування картки;

· створення шаблонів та постійних платіжних доручень для швидкого переказу коштів;

· зміна або відновлення пароля доступу до системи «WEB-банкінг «Ощад-24/7»;

· поповнення рахунків операторів мобільного зв’язку, СDМА-зв’язку та ІР-телефонії;

· управління лімітами по платіжній картці.

За словами заступника голови правління Ощадбанку Антона Тютюна, користування WEB-банкінгом «Ощад-24/7» дає клієнтам змогу відчути переваги сучасних технологій дистанційного обслуговування - швидко та безпечно здійснювати банківські операції, контролювати стан коштів на рахунках без відвідування установи банку і, головне, економити свій час.

Прес-служба Ощадбанку  

27.02.2014

інші пропозиції