2013 рік ознаменувався потужним розвитком альтернативних каналів обслуговування клієнтів Ощадбанку

2013 рік виявився для Ощадбанку плідним щодо розвитку альтернативних каналів обслуговування клієнтів. Перш за все цьому сприяло значне нарощення потужностей власного процесингу банку.

Протягом усього року Ощадбанк активно працював над розширенням можливостей  WEB-банкінгу «Ощад 24/7», досягнувши значних результатів у якості та функціональності дистанційної системи обслуговування. Зокрема, тепер активні Інтернет-користувачі WEB-банкінгу «Ощад 24/7» можуть користуватися в режимі он-лайн такими послугами, як  оплата  мобільного та CDMA-зв’язку, Інтернету, ІР-телефонії, переказ коштів між власними рахунками або на картку будь-якого українського банку та інші не менш популярні сервіси. Вони дають змогу контролювати власні кошти та економити    час – головний ресурс сучасної людини, адже звертатись до установи банку в цьому випадку не потрібно.

Крім цього, Ощадбанк спільно з міжнародними платіжними системами MasterCard та VISA запровадив один із надсучасних напрямів дистанційного обслуговування – миттєві перекази коштів між картками українських банків. Такий сервіс доступний у всіх пристроях самообслуговування Ощадбанку.

Введено в експлуатацію й інший сучасний сервіс Mobile-банкінг «Ощад 24/7», який дає змогу керувати власними рахунками, здійснювати платежі та перекази коштів за допомогою мобільного телефона. Ощадбанк пропонує Mobile-банкінг «Ощад 24/7», розроблений для смартфонів з операційною системою iOS (iPhone) та мобільних телефонів, які підтримують програмне забезпечення Java. Найближчим часом цей девайс стане доступним і для користувачів смартфонів на базі Android. Підключитись до Mobile-банкінгу «Ощад 24/7» може будь-який клієнт, який має картковий рахунок в Ощадбанку.

У 2013 році в нових установах банку розпочато встановлення інформаційно-платіжних терміналів, які значно розширюють можливості самообслуговування клієнтів та зокрема спрощують процес оплати послуг. Користуючись такими терміналами, клієнти мають можливість перевіряти залишок на рахунку, поповнювати рахунок готівкою, оплачувати житлово-комунальні послуги, вносячи кошти готівкою чи переказуючи їх з карткового рахунку, переказувати кошти між картковими рахунками, відкритими в Ощадбанку, а також з/на рахунок «Мобільні заощадження», отримувати міні-виписку операцій по картці, оплачувати послуги операторів мобільного зв’язку, Інтернет, ІР-телефонії, CDMA-зв’язку та ін. У поточному році планується значне розширення мережі інформаційно-платіжних терміналів.

Значну увагу було приділено й розвитку мережі банкоматів Ощадбанку та розширенню їх функціональних можливостей. Так, кількість банкоматів збільшилася більш ніж на 300 одиниць і сягнула майже 2000 банкоматів. У 2013 році Ощадбанк встановив свої перші депозитні банкомати з функцією  cash-in, які надають клієнтам можливість поповнювати власні карткові рахунки готівковими коштами, не користуючись послугами каси.

Заступник голови правління Ощадбанку Антон Тютюн поділився планами на поточний рік: «У 2014 році ми плануємо реалізувати такі проекти, як інтеграція з АБС банку, завдяки чому клієнти зможуть проводити он-лайн-операції по всіх своїх рахунках, а саме поповнювати депозити, розраховуватися за кредитами, переказувати кошти між картковими й поточними рахунками, формувати виписки, історії операцій за такими рахунками та багато іншого. Крім цього, ми працюємо над новим функціоналом, який забезпечить здійснення переказів з власної системи Ощадбанку «Швидка копійка» або з однієї із міжнародних систем грошових переказів на картку клієнта й навпаки. В розробці також введення платежів на вільні реквізити та миттєві перекази на картки зарубіжних банків».

 

Публічне акціонерне товариство „Державний ощадний банк України” – один із найбільших банків України, що має найрозгалуженішу мережу установ. Він активно працює у всіх фінансових секторах. Серед його клієнтів найбільші компанії України. Ощадбанк – єдиний в Україні банк, що має закріплену законом державну гарантію повного збереження грошових коштів громадян, довірених банку. Ощадбанк є найнадійнішим банком за версією видання „Корреспондент” та інвестиційної компанії Dragon Capital. Ліцензія НБУ від 05.10.2011 р. № 148. Офіційний сайт – http://www.oschadbank.ua. Контакт-центр: 0 800 210 800.

 

Прес-служба Ощадбанку

28.01.2014

інші пропозиції