Ощадбанк підбив підсумки роботи на ринку торгового еквайрингу в 2013 році

2013 рік ознаменувався для Ощадбанку подальшим динамічним розвитком торгового еквайрингу. Банк активно розвивав інфраструктуру обслуговування платіжних карток у торговельно-сервісній мережі, впроваджував ексклюзивні інноваційній проекти та суттєво збільшив кількість своїх партнерів.

Так, у  2013 році мережа POS-терміналів банку збільшилась на 6 тисяч і сьогодні нараховує понад 10200 одиниць. Одна з переваг терміналів Ощадбанку полягає в тому, що вони приймають до оплати не тільки картки міжнародних платіжних систем MasterCard та Visa, а й Національну картку системи НСМЕП. Понад 1000 терміналів банку обладнані зчитувачем карток Сontactless та обслуговують крім магнітних та контактних чіпових карток також безконтактні картки  MasterCard PayPass та Visa РayWave.

Крім цього, Ощадбанк запустив нову послугу Інтернет-еквайрингу з підтримкою технології  3D Secure. Ощадбанк використовує технологію  3D Secure, що лежить в основі програм Verified by Visa і MasterCard SecureCode та гарантує держателю картки повну безпеку операцій. Реквізити платіжної картки, яка використовується для оплати товарів або послуг, її держатель вказує тільки на захищеній сторінці web-сайту банку, обмін інформацією проводиться за допомогою промислових форматів шифрування.

Сьогодні на еквайринговому обслуговуванні в Ощадбанку перебувають понад 5 тисяч торговельно-сервісних підприємств. Серед них ресторани мережі МакДональдз в Україні,  гіпермаркети будівельних матеріалів "Епіцентр", супермаркети електроніки та побутової техніки "Ельдорадо" та "Технополіс", гіпермаркети  «Ашан», «Велмарт», продуктові супермаркети «Велика Кишеня», "Вопак", "Абсолют",  мережа АЗС WOG та інші.

Значним досягненням Ощадбанку також є ряд реалізованих у 2013 році ексклюзивних інноваційних проектів. Саме через термінал Ощадбанку під час міжнародного джазового фестивалю Alfa Jazz Fest 2013 було здійснено перший в Україні платіж за допомогою мобільного телефону з NFC-модулем.

 Одним із проектів 2013 року, яким ми пишаємось, є організація оплати картками через термінали банку на перших в Україні касах самообслуговування, що були впроваджені в мережі супермаркетів  «Велика Кишеня». Використання кас самообслуговування вигідне як для покупців, так і для магазинів.  Їх переваги очевидні. Для покупців це, по-перше, швидкість, адже вони, користуючись касами самообслуговування, значно заощаджують свій час, по-друге – зручність, оскільки не потрібно підписувати чек, та по-третє – безпека операцій. Перевагою кас самообслуговування для торгових точок є зменшення черг, а отже, комфортніші умови для відвідувачів.

Крім цього, Ощадбанк продовжує еквайрингове обслуговування ресторанів мережі МакДональдз в Україні, включаючи МакДрайв, де завдяки терміналам банку впроваджено інноваційну систему оплати за допомогою безконтактних карток Visa PayWave та MasterCard PayPass. Для оплати замовлення безконтактними картками необхідно просто піднести картку до безконтактного зчитувача на платіжному терміналі Ощадбанку, навіть не виймаючи її з гаманця. Розрахуватися покупці можуть також за допомогою мобільного телефона, що підтримує безконтактні платежі, в тих самих платіжних терміналах, встановлених на касах у мережі МакДональдз.

На думку заступника директора департаменту роздрібного бізнесу Ощадбанку – начальника управління торгового еквайрингу Наталії Войтович, є кілька факторів на користь Ощадбанку як вигідного і надійного еквайрингового партнера. «Як банк-еквайєр ми дуже зручні й вигідні для торговельно-сервісних мереж, яким потрібен партнер з відповідним географічним покриттям. Ощадбанк має найрозгалуженішу мережу установ в Україні (понад 5,5 тис.) і може реалізувати будь-який за складністю проект зі встановлення терміналів в оптимальні для торговельної мережі терміни. До того ж, власний потужний процесинговий центр надає банку можливість забезпечувати повний контроль усього процесу проведення платежів і розрахунків, а також підтримувати їх безпеку на найвищому рівні. На сьогодні послуга торгового еквайрингу перестає бути просто технікою списання правильної суми грошей за покупку при розрахунку карткою в терміналі. Сильний еквайринг-партнер може встановити інноваційне обладнання, впровадити нові техніки покупок, розробити програму лояльності, допомогти в організації цільової маркетингової кампанії. Таким чином, використовуючи ресурс банків, торговельні підприємства можуть посилити свою конкурентоспроможність та розширити клієнтську базу. Для розвитку бізнесу це складно переоцінити».

Зараз Ощадбанк займає четверте місце на ринку торгового еквайрингу в Україні. У планах банку на поточний рік – входження до трійки лідерів.

 

Прес-служба Ощадбанку

17.01.2014

інші пропозиції