Ощадбанк розвиває багатоканальне обслуговування на платформі WAY4

Впровадження системи багатоканального персоналізованого ДБО на базі платформи WAY4 надасть можливість Ощадбанку реалізувати концепцію єдиної платіжної екосистеми. Незабаром його клієнтам стануть доступні такі дистанційні сервіси як миттєвий випуск віртуальних карток, управління безпекою, широкий спектр платежів, переказів та багато інших.

В рамках програми розвитку роздрібного бізнесу Ощадбанк послідовно впроваджує різні інноваційні сервіси в системах Інтернет- та мобільного банкінгу. Платформа WAY4, що використовується банком для управління цими каналами, дозволяє створити єдину платіжну екосистему, що включає в себе чотири важливих складових: єдиний клієнтський профіль, єдині сценарії роботи сервісів на всіх каналах обслуговування, широкий вибір послуг з відкритим для банку інтерфейсом їх налаштування, єдиний для всіх каналів брендинг.

В даний час платформа WAY4 Ощадбанку забезпечує управління банкоматами та обслуговування клієнтів через Інтернет. Функціональність самообслуговування регулярно доповнюється новими можливостями. Так, з особистого кабінету клієнти Ощадбанку зможуть виконувати не тільки стандартний набір операцій, але і здійснювати платежі на вільні реквізити, управляти обмежувачами на використання карт і так званим «транзакційних вікном», що забезпечує контроль доступу до карткових рахунків. Найближчим часом до карткових сервісів додасться можливість працювати із кредитами та депозитами.

Наступним кроком у розвитку багатоканального обслуговування на системі WAY4 стане запуск мобільного банкінгу і терміналів самообслуговування, які стануть частиною єдиної екосистеми. Користувачі мобільного додатку Ощадбанку зможуть управляти шаблонами платежів, здійснювати платежі та перекази, одержувати нові пропозиції та спілкуватися з банком. Спектр нових сервісів, які плануються до запуску, широкий: від управління безпекою та випуску віртуальних карток до дистанційного відкриття рахунків.

«Все більше клієнтів сьогодні вважають наявність дистанційного банківського обслуговування обов'язковою умовою співпраці з банком. Користуючись цим сервісом, клієнт отримує максимум зручностей при мінімальних витратах часу і праці. Звичайно, Ощадбанк має намір всебічно розвивати цей ефективний канал взаємодії, доповнюючи його новими функціями, які будуть затребувані нашими клієнтами», - зазначив Антон Тютюн, заступник голови правління Ощадбанку.

«Впроваджуване в Ощадбанку рішення відповідає новітнім трендам в області віддаленого обслуговування - від підтримки мобільних платежів до електронних гаманців і безконтактних технологій. Для власника картки це означає повноцінне дистанційне обслуговування в будь-якій точці світу, де є доступ до Інтернету або мобільний зв'язок, через зручний і пізнаваний користувальний інтерфейс із широким набором сервісів і можливістю двостороннього спілкування з банком», - прокоментував Михайло Алексєєв, Директор з розвитку бізнесу в регіонах Східна Європа та Центральна Азія, OpenWay.

АТ «Ощадбанк»

Публічне акціонерне товариство „Державний ощадний банк України” – один із найбільших банків України, що має найрозгалуженішу мережу установ. Це єдиний в Україні банк, що має закріплену законом державну гарантію повного збереження грошових коштів громадян, довірених банку. Ощадбанк є найнадійнішим банком за версією видання „Корреспондент” та інвестиційної компанії Dragon Capital, а також лідером рейтингу надійності депозитів за версією Інтернет-видання «Реальна економіка». Ліцензія НБУ від 05.10.2011 р. № 148. Офіційний сайт - http://www.oschadbank.ua. Контакт-центр Ощадбанку: 0 800 210 800.

OpenWay Group (www.openwaygroup.com) - визнаний світовий лідер в області рішень для емісії і еквайрингу банківських карт, обслуговування платежів, ДБО і маршрутизації фінансових транзакцій (вища оцінка в дослідженнях Gartner c 2009 року) *. Клієнтоорієнтовані рішення WAY4 успішно працюють у 110 банках, процесингових і телекомунікаційних компаніях в Європі, Америці, Азії, Африці, на Близькому Сході, в Росії та СНД.

WAY4 - гнучка процесингова платформа для всіх типів банківських карт, депозитів, кредитів, поточних рахунків, мобільних грошей та інших фінансових продуктів; для підтримки великих систем еквайрингу; для обробки транзакцій в режимі платіжного шлюзу; для побудови віртуального банку з широким спектром фінансових сервісів, цільовими маркетинговими кампаніями та крос-продажами в мережах банкоматів, кіосків, через Інтернет, мобільний телефон та інші канали.

Побудовані на відкритій кластерній платформі, рішення WAY4 працюють в режимі 24x7 і масштабуються від компактних до високопродуктивних систем, з підтримкою більше 3000 транзакцій/сек. і 150 млн. карт.

Рішення WAY4 сертифіковані MasterCard, Visa, AMEX, Diners Club, JCB, CUP і схвалені міжнародною Радою PCI SSC (сертифікат PA-DSS).

* Звіти "MarketScope for Multiregional Card Management Software", підготовлені Крістін Мойер, 27.05.2009 р. та 22.06.2010 р. Авторські права на дані звіти належать компанії Гартнер. Дані зі звітів використовуються з дозволу автора. Звіт «MarketScope» оцінює ринок за станом на певний період часу. У звіті аналізується діяльність постачальників цього ринку відповідно до критеріїв, встановлених експертами Гартнер. Гартнер не підтримує ніяких конкретних постачальників, рішень або послуг, згаданих у звіті. Гартнер не дає кінцевим користувачам порад вибирати тільки постачальників, які отримали найвищу оцінку. Гартнер відмовляється від будь-яких гарантій, явно виражених або припущених, стосовно даного дослідження, включаючи гарантії товарної придатності або відповідність певному застосуванню.

03.04.2013

інші пропозиції